3 причини створити інтернет-магазин у 2021 році
Сьогодні часто пишуть про те, що запускати нові інтернет-магазини вже пізно, тому краще відмовитися від цього наміру. Мотивують таку думку високою конкуренцією у популярних нішах і малою ймовірністю сайту пробитися до топу.
Вебстудія Business Site, що спеціалізується на розробленні й просуванні сайтів, навпаки, рекомендує створювати магазини якомога швидше. Чому?
Онлайн-покупки зростають
Аналітична інформація від Site2b.ua свідчить про те, що починаючи з 2014 року обсяги електронної торгівлі неухильно ростуть. У 2020-му українці купили в інтернеті товарів на 107 млрд грн, що на 40% вище, ніж торік. Звичайно, на такий стрибок значно вплинули карантин і пандемія коронавіруса, але й до них ринок демонстрував впевнене зростання.
Аналітики e-commerce зазначають, що сьогодні популярні такі напрями:
-
продаж одягу й взуття;
-
крафтові харчові продукти;
-
медичні товари;
-
товари для садівництва;
-
корм й інші радощі для домашніх тварин;
-
косметика, техніка, електроніка тощо.
Обирайте сектор, на якому знаєтеся найкраще й сміливо запускайте якісний інтернет-магазин.
На етапі проєктування й першого запуску сайту важливо:
-
уважно опрацювати його структуру;
-
сформувати семантичне ядро;
-
виконати SEO-оптимізацію й усунути будь-які технічні помилки.
Пошукові машини й користувачі віддають перевагу швидким, зручним і гарним сайтам – саме таким і повинен бути ваш магазин.
Українці охоче платять онлайн
Ще одна причина запуску інтернет-магазину – діджиталізація суспільства й зростання кількості інтернет-оплат. За даними групи компаній EVO, що обслуговує найбільші маркетплейси країни (Prom.ua, Shafa.ua, Bigl.ua, IZI.ua), у 2020 році 15% усіх користувачів одразу оплатили обрані товари на сайтах банківською картою. Це удвічі більше, ніж у 2019 році. Як бачимо, люди готові переходити в онлайн і легко витрачають гроші в компаніях, яким довіряють.
Розмаїття способів залучення клієнтів
Отримувати стабільний потік клієнтів зараз можна не тільки з пошукових систем. Деякі бізнеси працюють виключно в соціальних мережах, інші роблять email- і SMS-розсилання, треті віддають перевагу тизерній і банерній рекламі. І в кожному з цих каналів є ваші потенційні клієнти.
Щодо конкуренції: якщо вважаєте її головною проблемою на шляху до свого онлайн-бізнесу, то глибоко помиляєтеся. Ринок е-commerce досить широкий, щоб умістити нових гравців і забезпечити роботою всіх. У будь-якої молодої компанії є шанси вибитися в лідери, навіть без цінового демпінгу.
Вважаєте, що ми пропонуємо реалізовувати товари майже за собівартістю? Та ні, є інші, результативніші моделі!
Назвемо чотири:
-
робити сервіс краще, ніж у конкурентів;
-
постійно покращувати сайт і підвищувати комфорт роботи користувача;
-
пропонувати бонусні програми;
-
побудувати тривалі взаємини з клієнтами і заробляти на повторних продажах.
У 2021 році можна успішно запустити інтернет-магазин практично в будь-якій ніші. Сміливо починайте проєкти та заробляйте!