3 причини створити інтернет-магазин у 2021 році

3 причини створити інтернет-магазин у 2021 році

Укрінформ

Сьогодні часто пишуть про те, що запускати нові інтернет-магазини вже пізно, тому краще відмовитися від цього наміру. Мотивують таку думку високою конкуренцією у популярних нішах і малою ймовірністю сайту пробитися до топу.

Вебстудія Business Site, що спеціалізується на розробленні й просуванні сайтів, навпаки, рекомендує створювати магазини якомога швидше. Чому?

Онлайн-покупки зростають

Аналітична інформація від Site2b.ua свідчить про те, що починаючи з 2014 року обсяги електронної торгівлі неухильно ростуть. У 2020-му українці купили в інтернеті товарів на 107 млрд грн, що на 40% вище, ніж торік. Звичайно, на такий стрибок значно вплинули карантин і пандемія коронавіруса, але й до них ринок демонстрував впевнене зростання.

Аналітики e-commerce зазначають, що сьогодні популярні такі напрями:

  • продаж одягу й взуття;

  • крафтові харчові продукти;

  • медичні товари;

  • товари для садівництва;

  • корм й інші радощі для домашніх тварин;

  • косметика, техніка, електроніка тощо.

Обирайте сектор, на якому знаєтеся найкраще й сміливо запускайте якісний інтернет-магазин.

На етапі проєктування й першого запуску сайту важливо:

  • уважно опрацювати його структуру; 

  • сформувати семантичне ядро;

  • виконати SEO-оптимізацію й усунути будь-які технічні помилки. 

Пошукові машини й користувачі віддають перевагу швидким, зручним і гарним сайтам – саме таким і повинен бути ваш магазин.

Українці охоче платять онлайн

Ще одна причина запуску інтернет-магазину – діджиталізація суспільства й зростання кількості інтернет-оплат. За даними групи компаній EVO, що обслуговує найбільші маркетплейси країни (Prom.ua, Shafa.ua, Bigl.ua, IZI.ua), у 2020 році 15% усіх користувачів одразу оплатили обрані товари на сайтах банківською картою. Це удвічі більше, ніж у 2019 році. Як бачимо, люди готові переходити в онлайн і легко витрачають гроші в компаніях, яким довіряють.

Розмаїття способів залучення клієнтів

Отримувати стабільний потік клієнтів зараз можна не тільки з пошукових систем. Деякі бізнеси працюють виключно в соціальних мережах, інші роблять email- і SMS-розсилання, треті віддають перевагу тизерній і банерній рекламі. І в кожному з цих каналів є ваші потенційні клієнти.

Щодо конкуренції: якщо вважаєте її головною проблемою на шляху до свого онлайн-бізнесу, то глибоко помиляєтеся. Ринок е-commerce досить широкий, щоб умістити нових гравців і забезпечити роботою всіх. У будь-якої молодої компанії є шанси вибитися в лідери, навіть без цінового демпінгу. 

Вважаєте, що ми пропонуємо реалізовувати товари майже за собівартістю? Та ні, є інші, результативніші моделі! 

Назвемо чотири:

  • робити сервіс краще, ніж у конкурентів;

  • постійно покращувати сайт і підвищувати комфорт роботи користувача;

  • пропонувати бонусні програми;

  • побудувати тривалі взаємини з клієнтами і заробляти на повторних продажах.

У 2021 році можна успішно запустити інтернет-магазин практично в будь-якій ніші. Сміливо починайте проєкти та заробляйте!

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-