Максим Бартков: Мріємо масштабуватися на англомовні ринки

Максим Бартков: Мріємо масштабуватися на англомовні ринки

Укрінформ
Cycling – це мобільний додаток, який поєднує ігрові та спортивні функції в одному продукті.

Проект Cycling став переможцем криворізької Битви стартапів. Укрінформ розпитав одного із співзасновників проекту Максима Барткова, в чому його унікальність, які інвестиції команда проекту сподівається залучити в середньостроковій перспективи і чи є у Cycling шанси масштабуватися на англомовні ринки.

«На Битву стартапів ми йшли з метою заявити про наш продукт, поділитися ідеями, отримати додаткові прояви в медіа. Паралельно хотілося почути оцінки нашого проекту від успішних бізнесменів. І подивитися на продукти колег, які теж презентували свої проекти.

А результат для нас - це додатковий драйв і заряд для подальшої роботи. Ми виступили командою. Для нас це був відмінний тімбілдінг. До цього працювали віддалено, дзвінки в скайпі, листування. А тут нарешті всі познайомилися один з одним оффлайн. Тепер обов'язково збираємося поїхати на фінал до Києва. Ставимо перед собою завдання перемогти у столиці України», - розповів Максим Бартков.

«В чому унікальність Cycling? Це мобільний додаток, який поєднує ігрові та спортивні функції в одному продукті. Користувачі можуть бачити один одного на мапі онлайн, об'єднуватися в групи і, природно, спілкуватися. В ігровому режимі можна буде захоплювати території свого міста, утримувати і розширювати свої володіння.

Приділили увагу і спортивній складовій. Користувачі можуть тренуватися, відстежуючи свої спортивні показники, проходити на час траси, змагатися один з одним. Можна навіть вигравати призові і створювати свої власні траси і гонки. Причому це будуть справжні велогонки безпосередньо в містах користувачів. Уявіть собі: Гранд-тур Харків 2016, супербагатоденка Кривий Ріг-2017, Тур де Київ-2018. Клас?», - пояснив співзасновник проекту.

За словами Барткова, проект має достатньо «фішок» для користувачів: «Враховуючи, що велогонщики - народ дружний, ми реалізували функцію виклику допомоги: якщо хтось «зламався» в дорозі або, не дай Бог, вкрали байк, користувач може сигналізувати в додатку і велосипедисти в певному радіусі прийдуть на допомогу.

Також ми завершуємо розробку клієнтської і серверної частини програми. Займаємося тестуванням на різних пристроях і версіях операційної системи. Розробили landing-page і відеоролик для реклами додатка на PlayMarket. Після закінчення тестування маємо намір активно рекламувати продукт, щоб залучити якомога більше користувачів. Завдання - вийти в ТОП і стати помітним і популярним додатком! Спочатку в Україні. Але українським ринком ми не хотіли б обмежуватися. Є мрія з часом вийти на зовнішні англомовні ринки».

Також Максим Бартков назвав головну проблему на ринку, яку вирішує Cycling: «В ході спілкування у велотоваристві стало очевидно, що велосипедисти потребують програмного продукту, який би об'єднав їх за інтересами: для спілкування, змагань, ігрового дозвілля, подорожей.

Також в умовах зростання кількості велосипедистів, зростає і кількість веломагазинів, зростає конкуренція в цій ніші. Для завоювання лідерських позицій спеціалізованим веломагазинам потрібна ефективна реклама, і ми можемо її надати.

Спочатку у нас був широкий функціонал. Але ми провели соцопитування серед велосипедистів і виявилося, що деякі функції подобаються тільки нам. Довелося відсікати зайве. У підсумку, вважаю, отримали те, що реально потрібно велосипедистам».

«Яка моя роль у проекті? Я займаюся прийняттям всіх технічних рішень, розробкою серверної частини на Java, генерацією нових бізнес-ідей разом з командою», - пояснив свій напрям роботи Максим.

«На які інвестиції розраховуємо? Раціональна сума інвестицій - на рівні $30 000. Цих грошей нам вистачить на первинну рекламу і просування, а також підтримку продукту до отримання стабільного доходу. Натомість ми пропонуємо до 30% від прибутку проекту. Але, звичайно, деталі будемо обговорювати в індивідуальному порядку», - підсумував Максим Бартков.

Олександр Підлубний

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-