«Моршинська» запускає серію природної води для підлітків - «Morshynska JuniorZ»

«Моршинська» запускає серію природної води для підлітків - «Morshynska JuniorZ»

Укрінформ

Зустрічайте серію природної води «Morshynska JuniorZ» для покоління Z, що допоможе зробити заняття спортом та здоровий спосіб життя привабливими для підлітків.

Спорт та природна вода – важливі складові здорового способу життя школярів. Саме з метою привернення уваги до такого важливого симбіозу в житті активного підлітка як спорт та вода, «Моршинська» створила серію природної води «Morshynska JuniorZ» з яскравим дизайном із сучасних рухливих видів спорту: чирлідинг, петанк, хортинг, флорбол, бадмінтон, корфбол, реґбі, сумо, фризбі, самбо та американський футбол.  Кожен юний споживач точно оцінить не лише стильний дизайн, але й оптимальний об’єм 0,5 л та зручний спортивний ковпачок. Тепер школярі зможуть пити природну воду під час тренувань. Нова «Morshynska JuniorZ» спонукає підлітків до активних занять спортом та робить життя драйвовішим.

З 2018 року «Моршинська» стала партнером всеукраїнського спортивного руху «JuniorZ» Олександра Педана, який активно сприяє популяризації більш цікавих та сучасних видів спорту серед дітей. Завдяки зусиллям руху вчителі мають змогу пробудити цікавість школярів до фізкультури.

«Ми прагнемо показати підлітку, що займатися сучасними видами спорту та пити природну воду – це теж спосіб самовираження і цей шлях справжній, дієвий та модний», – відзначає ідейний натхненник спортивного руху в Україні Олександр Педан.

Громадська організація «JuniorZ» вже більше року виховує спортивно-активне покоління через модернізацію шкільної програми з фізкультури. Проект було створено за ініціативи відомого телеведучого Олександра Педана і реалізовано за підтримки Міністерства освіти та науки, Комітету з фізичного виховання та спорту МОН України, НДУ «Інститут модернізації змісту освіти», Спортивного комітету України, численних національних федерацій із різних видів спорту. 

«Головна місія спільного проекту «Моршинської» та громадського руху «JuniorZ» –популяризація спорту та культури пиття негазованої природної води серед школярів, адже це головний атрибут здорового стилю життя. Варто зазначити, що 2% від продажу кожної пляшки «Morshynska JuniorZ» будуть направлені на розвиток шкільного спорту в Україні», - наголосила директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine Наталія Ревіка.

Пий природну воду та займайся улюбленим видом спорту разом з «JuniorZ»!

За додатковою інформацією звертайтесь:

098 988 59 61

Ilya.chupilcka@zeleni.agency

Ілля Чупілка

Прес-служба IDS Borjomi Ukraine

ТМ «Моршинська» - лідер ринку бутильованих вод України. Природна мінеральна вода, яка походить з Прикарпаття, з моршинської долини, що розташована в курортному регіоні поблизу східного схилу Карпатського хребта і оточена з усіх боків лісами.

JuniorZ – спортивний рух Олександра Педана, створений з метою розвитку нетрадиційних видів спорту серед школярів та популяризації здорового способу життя. Проект реалізується за підтримки Міністерства освіти та науки України.

Компанія IDS Borjomi Ukraine - провідний національний виробник, експерт з питань якості природних мінеральних вод завдяки продукції, яка видобувається в заповідних, екологічно-чистих регіонах України та є еталоном якості за найвищими міжнародними стандартами. Компанія входить до складу міжнародної компанії IDS Borjomi International. Сьогодні IDS Borjomi Ukraine виробляє та пропонує споживачу збалансований портфель популярних природних мінеральних вод («Моршинська», «Миргородська», «Трускавецька», «Аляска», «AquaLife», «Аква-Няня»), а також є ексклюзивним офіційним імпортером грузинської мінеральної води «Боржомі» в Україні.

 Фото: ТМ «Моршинська»

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-