Лауреати загальнонаціональної програми «Людина року-2018» в номінації «Лідер логістичної галузі року»

Лауреати загальнонаціональної програми «Людина року-2018» в номінації «Лідер логістичної галузі року»

Укрінформ

ТОВ «Делівері»

Існуючі на даний час корпоративні нагороди: Лідер в інтеграції хмарних технологій Microsoft у логістиці 2015; За іноваційний підхід в управлінні логістикою та транспортом 2015; Кращий тандем IT і бізнесу 2014; Національний сертифікат «Ділова гордість України 2013» ; Нагорода «Ділова гордість України»; Національний сертифікат «Лідер галузі 2012»; Нагорода «Лідер галузі 2012»; «Зірка якості 2011»; «Зірка бізнесу України 2011. Ліга кращих»; Кращий виробник послуг функціонування транспортної інфраструктури 2011; Національний сертифікат «Лідер галузі 2010»; Орден «Бездоганна ділова репутація»; Лауреат рейтингу «Кращі підприємства України»; Нагорода «Лідер галузі 2010».

Три головні події 2018 року за Вашою версією?: Модифікація операційних процесів на транзитних складах компанії, що покращило показник збереження вантажів. Лояльності клієнтів до «Делівері» у 2018 році зросла до 56%. Збільшення дохідності компанії на 28% до 2017 року.

У якості бонусу – 4. Очолюючи Комітет із транспорту і логістики при Спілці українських підприємців (СУП), компанія «Делівері» стала автором ідеї та основним розробником пакету нормативних документів щодо запровадження Електронної форми товарно-транспортної накладної.

Слоган Вашого підприємства? «Рішення. Розвиток. Результат».

Через даний слоган ми заявляємо про те, що компанія може дати клієнтові набагато більше, ніж просто логістику: цілий комплекс рішень, здатний розвинути бізнес наших клієнтів, привести до бажаного результату і новим можливостям.

Хто чи що є талісманом для Вашої компанії? Довгий час ми існували без талісману, але 2 роки тому, на 15-річчя компанії він, нарешті, з’явився у нас. І не абиякий, а поза межами нашої галактики. Зірка «Делівері» тепер дарує сяйво разом із трильйонами інших зірок на небі, але з-поміж них усіх - для нас особисто - сяє найяскравіше! 

Життєві принципи, які допомагають Вам досягти поставленої мети? Безапеляційна вимогливість до себе – з однієї сторони, справедливість у рішеннях – по відношенню до інших. Такий баланс допомагає керувати розумно та вести за собою людей: вони надихаються прикладом, а не авторитарним управлінням.

Як ви вважаєте, що дозволило вашій компанії вийти в лідери логістичної галузі? В чому ваша унікальність? Унікальність нашої компанії – в міцних традиціях, які межують із виключною гнучкістю та готовністю до експериментів. 17 грудня 2001 року «Делівері» зробила перший комерційний рейс між Донецьком та Києвом: так ми поєднали не тільки географічні точки на карті, але і зробили ближче людей, розділених відстанями. За 17 років логістика стала звичною частиною життя українців, а компанія «Делівері» перетворилася у двигун формування ринку і законодавця трендів.

Усі ці роки ми невпинно працювали над власним сервісним і цифровим розвитком, готові запропонувати нашим клієнтам комплекс нових продуктів і послуг, які актуальні часу. Так навколо компанії «Делівері» стали формуватися дочірні компанії, об'єднані брендом «Delivery». Практично одночасно з «Делівері» була заснована компанія «DelTruck», що надає послуги індивідуальних перевезень повними фурами. У 2013 році було здійснено перше міжнародне перевезення, що заклало основу формування міжнародної компанії «Delivery-International». Двома роками пізніше до групи компаній «Delivery» увійшла страхова компанія «Кворум», яка зробила акцент на забезпеченні страховим покриттям діяльності логістичних компаній при перевезеннях вантажів і багажу.

Які передові технології застосовуються в роботі компанії? Чи враховується позитивний досвіт інших країн?

Ми будуємо свою діяльність на розумінні того, що всі наші зусилля мають відповідати інтересам нашого головного роботодавця – клієнта. Ми створюємо основу для довірливого співробітництва з ним, щоби відкрито інформувати про важливі питання розвитку компанії, а також отримувати зворотній зв’язок для удосконалення власних бізнес-процесів.

У цьому контексті передові технології відіграють важливу, навіть вирішальну роль. Ми, звичайно ж, дивимося на успішний міжнародний досвід, проте коригуємо кожне рішення під український ринок і під українського споживача, пропускаємо через призму нашої компанії та нашої цільової аудиторії.

До прикладу, так званий NPS (індекс споживчої лояльності) вимірюється у всьому світові всіма передовими корпораціями. Десятки, чи не сотні компаній у кожній країні пропонують свої професійні послуги по опитуванню клієнтів для вимірювання NPS.

Розуміючи високий ризик суб’єктивного оцінювання відповідей клієнтів сторонніми компаніями та відтермінування аналізу отриманих результатів, ми запустили власний внутрішній сервіс по оцінці задоволеності якістю послуг компанії. В основі вимірювання NPS – оцінки клієнтів по кожному окремому представництву, які доступні онлайн усім співробітникам компанії. Фактично, ми стерли абсолютно всі бар’єри між клієнтом, робітниками офісу чи складів, а також ТОП-менеджментом, для того, щоби почути та зрозуміти кожного, а також швидко прийняти необхідні управлінські рішення. Для кожного з нас чесні коментарі та оцінки клієнтів – це сильна мотивація ставати кращими! Вони корисні ще й тому, що змушують кожного із нас «вилізти» зі своєї шкаралупи, подивитися на звичні речі під новим кутом, дати новий виток життю компанії.

Окрім цього, в компанії, звичайно ж, реалізовані такі технологічні сервіси, без яких сьогодні не може існувати жодний поважаючий себе бізнес: мобільний додаток, особистий кабінет клієнта на сайті, корпоративна соціальна мережа, хмарні рішення для комфортної віддаленої роботи співробітників, особистий кабінет перевізника, електронний документообіг, програма лояльності для клієнтів, відкриті для клієнта KPI роботи компанії на сайті «Делівері», СRM система.

Яка географія перевезень компанії? Якими активами володіє компанія?

Наразі «Делівері» це: більше 1500 рейсів на місяць, 316 представництв по Україні, 27 сортувально-розподільчих центрів, 15 регіональних офісів з обслуговування клієнтів, делівері-HUB. Центральний офіс із обслуговування клієнтів.

Чи існує в сфері Вашої професійної діяльності таке поняття, як «Кодекс честі»? Ваш професійний і особистий «Кодекс честі». Особистий кодекс честі збігається із професійним: лишатися людиною при будь-яких обставинах, чесно конкурувати, допомагати тим, хто цього потребує – підтримкою, порадою, прикладом, тримати слово, говорити правду – якою б часом складною вона не була.

Як велику кількість різних людей спонукати думати про успіх однієї компанії? Виключно командним духом. А він базується на взаємній повазі, чесності та дотриманні свого слова.

Бути сьогодні успішним – це кидати виклик самому собі. Щодня ставати кращою версією себе учорашнього. Ні на мить не зупинятися: ні перед перепонами, ні перед можливостями, тому що, одне має на увазі інше.

Ваш улюблений афоризм? Краще бути, ніж здаватися.

Хто з видатних діячів людства може бути взірцем для працівників Вашої компанії? Можливо, відповідь здасться дивною, проте для мене це Імхотеп – давньоєгипетський архітектор, лікар, астроном, письменник, радник фараона. Імхотеп спроектував першу східчасту піраміду поблизу Мемфіса — усипальниці фараона Джосера, а також комплекс архітектурних споруд, що оточує піраміду, є винахідником колони в архітектурі. Таким чином, Імхотеп виступив як основоположник архітектурної традиції всього Стародавнього царства.

У чому ж аналогія Імхотепа з працею в «Делівері»? – Складні форми, важкі вантажі, вимоглива логістика – усе це вимагає простого рішення, якому передує глибокий аналіз та задіяння великої купи ресурсів. У підсумку, як і з побудованою пірамідою – клієнт бачить лише кінцевий результат, не усвідомлюючи до кінця, яка колосальна робота була пророблена.

Якщо щастя не в грошах, то в чому? Щастя не в грошах – це однозначно. Але в приємності їх заробляти та витрачати. Заробляти відданою улюбленою працею. Витрачати – на подарунки рідним і близьким. Із такого кругообігу речей і складається повноцінне життя. Не лише для чоловіка, але й для успішної жінки.

Яке чудо світу ви би хотіли перенести до свого рідного міста? Що би воно символізувало? Не зовсім чудо світу, але частина сучасного мистецтва. Геніальна японська художниця Яйої Кусама створює виключні, фантастичні, химерні інсталяції, не схожі ні на що, створене досі людиною. Одна з них носить назву «Нескінченність». Відчуття кольорів, ліній і форм – усе тут говорить про виклик вічності. Про безсмертя. Про глибину життя.

Якби ви відкрили нову планету, як би ви її назвали? Звичайно, «Делівері».

Уявіть що до Вас в гості завітав Президент Америки з проханням показати Україну. Куди б ви його запросили на екскурсію? Звісно, фігура Президента Америки вимагає відповідного високого рівня запрошення. Саме тому на запашну каву я би запросила пана Президента до Центру обслуговування клієнтів «Делівері» - першого в Україні Логістичного HUB, відкритого ще в 2015 році. Це вільний майданчик для професійного спілкування спеціалістів логістичної та дотичних галузей, де проводяться конференції, бізнес-сніданки, майстер-класи. Клієнти зустрічаються із Топ-менеджерами великих компаній, учні – з майбутніми менторами. Із розкладом заходів Центру обслуговування клієнтів завжди можна ознайомитися на сайті delivery-auto.com.ua, відвідати Логістичний HUB можна за адресою: м.Київ, вул. Велика Васильківська 15/2. Раді вітати кожного!

Що ж стосується країни загалом, то Президента Америки я би однозначно запросила на Західну України, адже цю землю можна сміливо назвати колискою національної культури – тут збереглися старовинні традиції, народні обряди і еклектичні звичаї, дивовижна регіональна кухня. Втім, це далеко не весь список «козирів» західної батьківщини Тараса Шевченка: вистачає тут і старовинних фортець, і історичних архітектурних споруд, і творінь природи. Але найбільший скарб цієї землі – це її люди. Щирі, усміхнені, привітні і завжди гостинні.

Що є гордістю вашої компанії? Найголовніший капітал компанії – це наші люди, які володіють високим професіоналізмом та відповідальністю, якісно виконують свої обов’язки. Досвід та знання кожного створюють перспективний вектор розвитку «Делівері». Нас об’єднують одні цілі, до яких ми прагнемо, поважаючи та підтримуючи одне одного.

Чи є у Вас мрія, що поки не здійснилась?

Моя мрія як професіонала – першість «Делівері» на ринку перевезень: і за кількісними показниками, і за сервісом. Моя мрія як людини – звичайно, це мир на українській землі, відтворення територіальної цілісності. А моя мрія як жінки – занадто особиста, щоби її озвучувати (посміхається).

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-