Доступ до послуг поліграфії через інтернет
Замовлення поліграфічної продукції завжди пов'язане з певними труднощами. Серед них розробка макета, обговорення його фінального вигляду, підтвердження друку і вирішення технічних питань монтажу та доставки. Кожен з цих пунктів зазвичай вимагав особистої присутності замовника, особливо, якщо мова йшла про рекламну продукцію. Однак сучасні мережеві технології значно спростили цей процес.
Компанія «Papaprint» вважає, що практично всі питання, пов'язані з виготовленням друкованої продукції, можна вирішити дистанційно. Навіть такий сегмент, як внутрішня і зовнішня реклама не вимагає частих поїздок у друкарню і тривалих обговорень. Все можна вирішити, не виходячи з офісу.
Послуги доступні дистанційно
Компанія «Papaprint» пропонує замовити через інтернет:
- широкоформатний друк;
- друк банерів;
- флаєри;
- УФ друк;
- брендування;
- інтер'єрний друк.
Кожна з цих послуг має свої особливості і вимагає окремого підходу, але принцип їх отримання має певну модель, зручну як клієнтові, так і виконавцю.
Особливості дистанційного замовлення поліграфії
Принцип роботи через інтернет виглядає наступними чином:
- клієнт залишає заявку на сайті або за допомогою вказаного номера телефону;
- для підтвердження замовлення з ним зв'язується оператор компанії, який уточнює всі деталі;
- якщо у клієнта є власний макет, то він відправляє його через відповідну форму на сайті;
- за умови відсутності макета, його можуть виготовити співробітники компанії, орієнтуючись на особисті побажання замовника. Також клієнт може відправити фотографію, яка сподобалася і є варіантом іншого виробника;
- якщо замовлення передбачає установку або брендування, то також бажано скинути фотографії місця монтажу або об'єкта робіт;
- затвердження проекту також відбувається дистанційно. Замовник отримує зразок макета на пошту;
- після здійснення оплати, компанія починає виготовлення необхідної кількості друкованої продукції.
Такий підхід до організації друкарні виправдовує себе з перших хвилин застосування. Він економить час, спрощує взаємодії між замовником і виконавцем, дозволяє врахувати всі особливості і тонкощі конкретного проекту. Саме тому такий спосіб співпраці стає дуже популярним.