Як влаштувати свято бутіка або продуктової крамниці

Як влаштувати свято бутіка або продуктової крамниці

Укрінформ

Новий бізнес потребує просування, а кращий спосіб заявити про себе - запросити на день відкриття. Фахівці розповіли про найважливіші моменти, на які варто звернути увагу при плануванні свята, щоб все пройшло ефектно і допомогло успішному старту.

Підготуйте промоушен і акції

Замовте заздалегідь усі рекламні матеріали, карти постійних клієнтів і подарункові сертифікати, упаковку і фірмові пакети. Призначте промоутерів, які візьмуть на себе залучення перехожих і будуть розповідати гостям про ваш магазин і його пропозиції.

"Використовуйте меблі і стіни, щоб розповісти гостям про ваш бізнес. Чим більше влучної та яскравої реклами вони побачать при вході, тим краще запам'ятають інформацію про ваш магазин. Наприклад, дуже зручні наклейки на підлогу, вивіски на вхідних дверях, а шафки для роздягалень - гарне тло для реклами та інформування, адже вони затримують відвідувачів мінімум на пару хвилин. На стелажах можна розмістити спеціальні рекламні наклейки до свята - воблери, які будуть повідомляти про знижку на товар або інший акції магазину," - поділлися секретами фахівці інтернет-магазину "Dik.com.ua".

Устаткування і меблі

Якщо мова йде про приміщення салонного типу, наприклад, шоу-рум або барбер-шоп, то на перший план виступає зручність приймальної зони. Тут слід розмістити комфортні дивани, крісла або лави. Якщо дозволяє площа, добре було б влаштувати інсталяцію на ресепшені, яка відразу буде привертати увагу до якої-небудь акції або реєструвати клієнтів для отримання знижок.

"Не зважаючи на те, що до відкриття все торгове обладнання має бути встановлено на своїх місцях, в маленькому приміщенні при очікуванні натовпу потрібно звільнити максимум місця. Приберіть все зайве із залу, розширте проходи між рядами, продумайте напрямок потоку відвідувачів," - рекомендують експерти з проектування торгових площ українського виробника "ТоргОблад".

Прикраси і атмосфера

Гості з порога мають відчути настрій свята, тому оформлення входу і вивіски дуже важливо. Доречно використовувати надувні цифри і букви з гелієм для створення слоганів. Добре працюють банери і розтяжки з рекламою, які можна заздалегідь замовити в поліграфічної майстерні.

Музика має бути ритмічною і відповідати ситуації. Опитування покупців виявило, що публіка на ура приймає джазові композиції, а також світові хіти, якщо вони не надто нав'язливі. Пам'ятайте, що швидка музика в торговому залі покращує настрій і допомагає продажам, а повільна - розслабляє.

Останнім часом покупці знаходять задоволення в тому, щоб фотографуватися в незвичайному антуражі. Великі торгові центри і ресторани організовують у себе куточки-фотозони і роблять це так майстерно, що багато хто приходить заради вдалого фону для фото в Інстаграм, а заодно самі стають клієнтами і безкоштовно піарять заклад в соцмережах. Беріть на озброєння і створіть свою фотозони!

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-