У Вінниці впроваджують новий сервіс з виявлення незручних місць для маломобільних - 17.07.2018 10:23 — Новини Укрінформ
У Вінниці впроваджують новий сервіс з виявлення незручних місць для маломобільних

У Вінниці впроваджують новий сервіс з виявлення незручних місць для маломобільних

315
Ukrinform
У Вінниці на інтерактивній «Мапі звернень громадян» позначать ділянки вулиць, незручні для мало мобільних верств населення за допомогою нового сервісу «Доступність вуличної мережі міста».
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив вінницький міський голова Сергій Моргунов.
«Запускаємо інтерактив, який дозволить вінничанам позначати на карті міста ділянки вулиць, що викликають незручності у маломобільних верств населення та батьків з дитячими візочками. Якщо, наприклад, немає пандусу чи пониженого бордюру. Це також буде у нагоді для тих вінничан, які користуються велосипедами. Задля цього розширюємо функціонал «Мапи звернень громадян», розміщеної на сайті міської ради», - повідомив Моргунов.
За його словами, додатковий інформаційний шар відображатиме проблемні локації, про яку міську владу  можна буде повідомити за допомогою нового сервісу «Доступність вуличної мережі міста». Департамент інформаційних технологій міськради вже завершує його тестування.

Аби повідомити міськраду про виявлені недоліки, потрібно заповнити відповідну форму звернення на «Мапі звернень громадян». Отримані відомості міськрада відпрацьовуватиме разом з ГО «Гармонія», котра найбільше з місцевих фундацій «третього сектору» опікується забезпеченням доступності у Вінниці, й ініціювала появу такого сервісу. Мерія та громадські діячі спільно визначатимуть пріоритетні завдання, аби оперативно і якісно на них відреагувати.  Як усуваються виявлені проблеми теж можна буде простежити на «Мапі».
На думку Сергія Моргунова, така форма комунікації з мешканцями допоможе міській владі  зробити місто іще комфортнішим за рахунок покращення  інфраструктурної доступності Вінниці.
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>