«Боржомі»: смак активного літа

«Боржомі»: смак активного літа

1338
Ukrinform

IDS Borjomi International представляє спеціальну серію «Боржомі» у новому дизайні, присвяченому активному проведенню часу.

Літо – це час довгих днів, теплих ночей, нових відкриттів та щирих емоцій. Саме влітку можливо залишити всі турботи позаду, зануритися з головою у світ драйвових розваг та отримати максимум насолоди від життя. Промчати «із вітерцем» на гіроскутері чи вдосталь покрутити педалі, скоротати час на пікніку з ракеткою чи м‘ячем, насолодитися відчуттям балансу на вейку чи приборкати водну стихію на каяці – мабуть, у кожного із нас знайдеться заняття по душі. І, ймовірніше за все, кожен із нас також бодай раз бажав спробувати свої сили у чомусь новому. Найпопулярніші і найжаданіші розваги знайшли своє втілення у новому дизайні «Боржомі» у вигляді пропозиції того, як активно та із задоволенням можна провести час.

«Ми продовжуємо розвивати наш бренд, і цього літа кожен із нас може ще більше разом із «Боржомі»! – говорить Оксана Панкіна, менеджер із маркетингу IDS Borjomi International. – Обирайте розвагу до душі, формат улюбленої води – за ситуацією, отримуйте заряд вулканічної енергії на все задумане – і насолоджуйтеся кожною хвилиною!».

Спеціальна серія «Боржомі» представлена у форматі: алюмінієва банка 0.33 л, ПЕТ-пляшка зі sleeve-етикеткою 0.5 та 0.75 л, а також у груповій упаковці – для запасливих споживачів. 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-