Пошукове просування чи контекстна реклама?

Пошукове просування чи контекстна реклама?

342
Ukrinform

Комерційний ресурс без відвідувачів, без цільової аудиторії, яка забезпечує монетизацію за рахунок реклами, конвертується в покупців або клієнтів - не буде вигідним.

В той же час самі по собі люди на сайт, особливо в ніші з високою конкурентоспроможною боротьбою, зайти не буде. Их надо привлекать. Одними з найпопулярніших методів залучення релевантних користувачів сьогодні залишаються SEO, це саме пошукове просування, і «контекст», він же контекстна реклама.

Як правило, комплексне просування сайту передбачає використання безпосереднього цілого ряду інструментів і методів, однак, можна говорити про цільове призначення того чи іншого підходу в кожному конкретному випадку.

SEO

Возьмем, к примеру, пошукове просування. Цілью цього складного і тривалого заходу є виведення продвигованої сторінки сайту на топовые місця в пошуковому виданні Google та інших аналогічних ресурсів. Важким вимогою є виведення в ТОП саме в той момент, коли в пошуковій системі задано тематичний запит.

Стоимость, сроки и даже успешность SEO просування залежать від багатьох факторів - регіону просування, кількості поширених запитів, рівня конкуренції в ринку, від вибраного для просування пошукової системи (зазвичай це Google, але можуть бути й інші варіанти) і так далі. Продвижение сайта в пошукових мережах, при умови професійного підходу, відбиває всі вкладення, але вимагає постійної підтримки досягнутих результатів.

Контекст

Многими воспринимается как антипод SEO. Контекстна реклама - це текстове оголошення з посиланням на продвигований ресурс, який показується лише в той момент, коли користувач теоретично зацікавлений в рекламіруемом товарі або услузі.

Це може бути момент, коли потенційний покупатель або клієнт вводить відповідний запит у пошуковій системі - тоді контекст відображається на перших рядках видання з позначкою «реклама». Це може бути відвідування різних сайтів, що відображають контекстні оголошення - на них часто показуються оголошення, що відповідають останнім пошуковим запитам користувача.

Стоимость контекстного просування залежить від грамотного управління рекламною кампанією, кількістю та тематикою запитів. В відмінності від SEO, контекст оплачується за кожне переміщення, клік по оголошенню. Вартість одного кліку може складати від декількох центів до декількох доларів у найбільш жорстких для конкуренції тематиках.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>