В Києві пройшла тематична конференція Business, Innovations, Education - 2018

В Києві пройшла тематична конференція Business, Innovations, Education - 2018

Укрінформ

У сучасному мінливому світі людині потрібно вчитися все життя і не виключено, що кілька разів кардинально змінювати професію. Такого висновку дістались учасники тематичної конференції Business. Innovation. Education 2018 організованою «Домом інновацій», яка відбулася 3 лютого в Києві.

Кілька сотень власників малого та середнього бізнесу, а також людей, які ще тільки збираються відкрити свої компанії, зібралися 3 лютого в столичному МВЦ, щоб дізнатися про основні тренди бізнес-освіти. У своєму вітальному слові директор «Дому інновацій» Олександр Кульвановский зазначив, що конференція - не тільки спосіб отримати корисну інформацію, а й нетворкінг. Він закликав усіх учасників спілкуватися, знайомитися, обмінюватися контактами.

Протягом усього дня кращі фахівці ділилися своїми знаннями і вміннями. Так, Тарас Панченко, доцент факультету комп'ютерних наук і кібернетики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, президент Групи експертів Hackathon, розповів, яким чином хакатони стимулюють бізнес і освіту. Олег Катюхін, фахівець з нейротехнологій в бізнесі і нейромаркетингу та менеджменту, повідав, як за допомогою нейротехнологій краще продати той чи інший товар або послугу. Всім, хто цікавиться трендами інтернет-маркетингу, а це переважна частина аудиторії, була корисна доповідь Антона Воронюка, директора з розвитку бізнесу WebPromo.

Своїм досвідом організації системи продажів також поділився Дмитро Тетервак, засновник проекту «TDSales». А тим, хто хоче продавати свої продукти на Amazon, багато корисної інформації можна було отримати з доповіді Ігоря Герасимова, засновника «Amzhub». Особливими знаннями поділився з учасниками конференції гість з Польщі Samuel P.N.Cook, засновник «James Cook Media». Його компанія допомагає бізнесменам зі Східної Європи виходити на західний ринок, використовуючи унікальну піар-технологію Storytelling.

Які саме знання знадобляться в 2018 році і де ці знання можна отримати? На ці питання відповіли учасники панельної дискусії «Освіта для бізнесу: необхідність чи модний тренд?».

Так, кандидат наук, доцент, маркетолог, декан Kyiv Business School Михайло Крикунов підкреслив, що один з найважливіших навичок - це навик вчитися. Співзасновник School of ME, доктор філософії і бізнес-консультант Артем Корнецький додав, що змінюється і сама роль викладача: зараз йому доводиться зводити споживача навчальної послуги з бізнесом. Тому студенти, яким він викладає, в рамках навчання стають консультантами підприємств і тренуються в реальних умовах.

Будь-якому фахівцеві, навіть якщо він працює в дуже вузькій сфері, важливо застосовувати навички з суміжних сфер. Наприклад, маркетинг в HR, PR в HR. Це підвищує ефективність і дозволяє прискорити процеси. Таку думку висловила співзасновник Вищої школи комунікацій Евеліна Хмелевська. Для керівників великих підприємств однією з форм навчання може виявитися обмін інформацією з співробітниками, відповідальними за певні напрямки. Про це говорив меценат, бізнесмен, засновник «Дому інновацій» Ігор Янковський. При цьому, щоб не відстати від темпів розвитку технологій і залишатися висококласним фахівцем необхідно кожні півроку проходити перепідготовку і весь час стежити за новими розробками у вашій галузі.

Партнер венчурного фонду BORSCH Ventures, Координатор Національної Ради з розвитку інновацій при Кабінеті Міністрів України Алла Олійник поділилася своїм набором інструментів, необхідних для росту і саморозвитку. І на перше місце вона поставила знання англійської мови. За її словами, це дає можливість отримувати інформацію від першоджерел і завдяки цьому оперативно отримувати найсвіжішу інформацію з-за кордону. Модератор заходу, маркетолог, стратег, консультант і викладач Антон Волнянський підсумував, що сенс навчання в тому, щоб ставати краще і застосовувати знання в бізнесі. Навчання заради навчання - це давно не цікаво.

З цим погодився і співвласник журналу «Бізнес», соінвестор проекту «Український бізнес хаб» Володимир Чеповий. За його словами, навіть бізнес знаходиться в пошуку нових сенсів. Тому в світі набуває популярності тренд impact investment - інвестицій в проекти, які не дають особливого прибутку, але допомагають змінити світ на краще. «Це те, що зараз нам потрібно – імпакт інвестиції, які впливають на навколишнє середовище, соціальну сферу, екологію. Ці інвестиції спрямовані не тільки на бізнес і заробіток грошей, але це також впливає і на наше життя. Тобто ви можете інвестувати, заробляючи і змінюючи, що призводить до формування абсолютно іншого суспільства, інших цінностей», - підкреслив Ігор Янковський.

З усіма матеріалами конференції докладніше можна ознайомитися на сайті https://innovationhouse.org.ua/ і фейсбук-сторінці «Дому інновацій» https://www.facebook.com/innovationhouse.org.ua/

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-