Андрій Гижко: «Вінницький продукт  має бути конкурентоспроможний на європейських ринках»

Андрій Гижко: «Вінницький продукт має бути конкурентоспроможний на європейських ринках»

196
Ukrinform
Виготовити конкурентоспроможний на європейських ринках збуту вінницький продукт, - таке, на думку першого заступника голови облдержадміністрації  Андрія Гижка, головне завдання місцевого бізнесу та влади.
     «Нині у світі головна передумова розвитку  бізнесу – експортна орієнтація. Адже нині, в розвинених країнах, для бізнесу стоїть питання не в кількості виробленої продукції,  а в можливості її реалізації на зовнішньому ринку», - відзначає Андрій Гижко.
Наприклад, в США відсутнє міністерство економіки, немає міністерства сільського господарства, натомість, там діє міністерство торгівлі, в обов’язки якого входить знаходити  ринки збуту та визначати перелік тієї продукції, яка буде купуватись поза межами країни чи конкретної територіальної громади, на території якої вона випускається.
Як зазначає Андрій Гижко, саме задля експортної орієнтації в області було прийнято рішення зібрати та провести  експортний форум ВІНЕКСПО, де  зібрались ті виробники, які працюють на експорт  продукції.  За словами Андрія Гижка,  на сьогоднішній день  у Вінницькій області налічується 154 виробника,  які активно здійснюють зовнішньоекономічну діяльність та поставляють свою продукцію в  різні країни світу.
«На Форум були запрошені  ті компанії, які допомагають шукати ринки збуту. Між виробниками та  присутніми  компаніями започатковано конструктивний діалог на теми: що треба зробити, щоб український, зокрема, вінницький виробник,  з’явився за кордоном; як треба пропагувати свою продукцію; як необхідно готуватися до експортування власної продукції», - відзначає перший заступник голови ОДА. За його словами, зачасту, від самих елементарних речей, наприклад, відсутності в компаній менеджерів, які вміють спілкуватися іноземною мовою, залежить подальший експортний шлях.
«Сьогодні кожна компанія повинна мати свою офіційну  інтернет - сторінку, для популяризації власної  продукцію (знову ж таки іноземними мовами), мати відповідні каталоги, зразки продукції», - наголошує посадовець.
Основний акцент  під час форуму зроблено на  правила експорту продукції на найближчі ринки Європи та  Східної Азії, адже саме вони нині активно вивчають ринок української продукції і готові споживати продукцію харчової та машинобудівної  галузей.
«І головне: необхідно виготовити такий вінницький продукт, який буде конкурентоспроможний на закордонних ринках збуту», - резюмував Андрій Гижко.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-