Підсумки E-CONGRESS 2017: обмін досвідом, запуск нових продуктів і штучний інтелект в e-commerce

Підсумки E-CONGRESS 2017: обмін досвідом, запуск нових продуктів і штучний інтелект в e-commerce

Укрінформ

У четвер, 5 жовтня, в НСК «Олімпійський» відбулася одна з основних бізнес-подій в сфері електронної торгівлі України – E-CONGRESS 2017.

«У цьому році ми зосередили свою увагу на українських спікерах і актуальних питаннях для українського бізнесу. Наш ринок електронної комерції зробив величезний ривок вперед і вже зараз очевидно, що e-commerce – це не тільки інтернет-магазини. Будь-яка роздрібна торгівля вже не має сенсу без технологій, які до цього традиційно використовувалися тільки в e-commerce», - заявила Ірина Холод, керівник Ukrainian E-commerce Expert.

Більш ніж 80 спікерів, 9 насичених інформаційних блоків, прем'єри новинок, майстер-класи, масштабна виставка, презентації, прогнози і реальні кейси від лідерів e-commerce привернули увагу багатьох ентузіастів галузі.

Зокрема, В'ячеслав Климов, співзасновник «Нова пошта», говорячи про світ майбутнього, заявив, що штучний інтелект завойовує світ. «У 2017 році інвестиції в цю галузь зростуть на 300%. Обсяг глобального ринку робототехніки в 2025 році складе 87 млрд. $. Ринок штучного інтелекту в 2016 році склав 1,4 млрд. $. В 2025 році обсяг цього ринку складе 59 млрд. $. Штучний інтелект – це той бекграунд, на який в майбутньому буде нанизуватися решта технології», - спрогнозував він.

На Конгресі також була представлена ​​унікальна в своєму роді соціальна бізнес-мережа – 25h8. Це бізнес-промоушн платформа, яка об'єднала інструменти для торгівлі, комунікацій, електронного документообігу та соціальну мережу. «Система 25h8 – це місце, де бізнес і соціальне життя об'єднуються. Тут бізнес знайде для себе безліч ефективних інструментів, таких як, наприклад, Smart-заявка і Конструктор торгів», - зазначив ідеолог проекту Микола Сіньковський.

Компанія Meest Express презентувала інноваційний продукт Meest Tochka – мережа пунктів видачі відправлень в зручних для кожного інтернет-покупця місцях. «Доставка повинна бути швидкою. Tochka повинна бути там, де зручно покупцеві, а не продавцю. Meest Tochka для покупців: ідентифікація в смартфоні, видача замовлення протягом однієї хвилини», - підкреслив генеральний директор компанії Володимир Ковальчук.

Ігор Смілянський, в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта», в ході відкритого інтерв'ю розповів про зміни в держкомпанії, її переваги і плани на майбутнє. «Я почав свою роботу не з офісу, а з останньої милі: відділень і терміналів», - заявив він і зазначив, що тепер 94% кореспонденції по Києву доставляються на наступний день, а за останні 3 місяці «Укрпошта» купила більше автомобілів, ніж за останні 5 років.

В межах події відбулася панельна дискусія «Інвестиційний клімат в e-commerce», у якій взяли участь Андрій Колодюк (AVentures Capital), Дмитро Зарахович (UAPAY), Василе Тофан (Horizon Capital) і Андрій Стецевич (Ощадбанк), а також модератор Юлія Порошенко, Mckinsey & Co.

В ході дискусії експерти озвучили такі думки:

Світовий тренд – ризикованість інвестицій в ринок e-commerce.

Хто продає продукт за кордон, проблем з інвестуванням не має. Якщо клієнтом сервісу є тільки держава, інтересу інвесторів чекати не варто.

Інвестиції потрібні, коли відчуваєш, що не вистачає власних коштів для зростання і масштабування.

Найбільші гравці ринку e-commerce України можуть бути куплені глобальними гравцями ринку.

Україна практично не потрапляє в зону уваги зарубіжних інвесторів. Зараз можна говорити в основному про інвестування всередині країни.

Масштабна виставка в межах E-CONGRESS 2017 об'єднала більш ніж 20 компаній, які обслуговують ринок електронної торгівлі. Свої оновлені рішення презентували: «Документ.Онлайн», «Держзакупівлі.Онлайн», UAPAY, Meest China, FONDY, Fulfillment від ZAMMLER, «Бітрікс24», «Укрпошта», Delivery Group, Helsi, UTEC Logistics, Binotel, «Хорошоп», UniSender, FRED&FRESH, «СушиЯ», Studydive, «Нова Пошта» та інші.

Генеральний партнер: 25h8.com

Генеральний логістичний партнер: Нова пошта

Партнери: Документ.Онлайн, Держзакупівлі.Онлайн, Укрпошта, Meest Express

Генеральний новинний партнер: ІА «Інтерфакс-Україна»

Генеральний радіо-партнер: Радіо «Голос Столиці»

FinTech-медіа партнер: PaySpace Magazine

Інформаційні та медіа-партнери: FINANCE.UA, Мінфін, Укрінформ, ChannelForIT, Деловая столица, 44.ua, Liga.net, Logist.FM, «Обозреватель», Ukrainian Retail Association, Prnews.io, РІА «Марко Пак», СУП, ePochta, «Личный счет», Retailers.ua, YUDJES GROUP, SendExpert, offshoreview.eu, UADN.NET, PRICE.UA, MIND, StarLight Digital Sales, LB.ua, ZNAJ.UA, PolitekА, ФУЭТЕ, «Успешные люди», ADMIXER, Асоціація українського бізнесу в Польщі, Plerdy, E-EXPORT SCHOOL, PROMODO, Fintech Cluster, Smart people club, Seomarket, EBA, ACC, NETPEAK, CREATIVE QUARTER, tachcard, УСПП.

Довідка про організатора

Ukrainian E-commerce Expert - комунікаційний майданчик, присвячений бізнес-процесам і регулюванню діяльності компаній на українському ринку електронної комерції.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-