Вінницька ОДА виділила матеріальну допомогу постраждалим від градобою
Укрінформ
Вінницька ОДА виділила постраждалим від градобою громадам п’яти районів області 3 млн грн матеріальної допомоги.
Для відновлення понищених стихією покрівель завезено близько 47 тис. листів шиферу.
Про це повідомляє департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Вінницької ОДА.
«У ніч з 21 на 22 вересня на Вінниччині сильні дощі із градом викликали надзвичайну ситуацію, яка нами класифікується як надзвичайна ситуація природного характеру регіонального рівня за територіальним поширенням. Обласна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій вирішила надати грошову допомогу із коштів резервного фонду обласного бюджету у розмірі 3 млн грн постраждалим районам, пропорційно нанесеним збиткам. Кошти будуть направлені районним державним адміністраціям»,- цитує відомство директора Департаменту цивільного захисту ОДА Сергія Вовченка.
За його словами, негода, яка найбільше лютувала в 25 населених пунктах Крижопільського, Козятинського, Погребищенсько, Немирівського та Тульчинського районів, завдали збитків більш як на 22 млн гривень.
Стихія пошкодила покрівлі 8 закладів освіти, 5 закладів охорони здоров'я, 25 адміністративних будинків та приміщень, 2 771 житлових будинків. Відтак, наразі постраждалі громади найбільше потребують шиферу для відновлення дахів, загалом, в обсязі понад 138 тисяч листів.
Керівництвом області мобілізовано зусилля торгових мереж з продажу будматеріалів у Вінницькій та сусідніх областях, а також замовила шифер у виробників. Відтак, наразі вдалося забезпечити поставку у постраждалі райони 46,8 тис. листів покрівельного матеріалу, - майже половину від потреби.
Утім, завдані зливою і градобоєм збитки значно перевищують можливості резервного фонду обласного та місцевих бюджетів. У зв’язку з цим Департаментом цивільного захисту ОДА підготовлено проект звернення до Кабінету Міністрів України щодо надання матеріальної фінансової допомоги області коштами резервного фонду державного бюджету.