Яка вигода від прайс-навігатора для бізнесмена

Яка вигода від прайс-навігатора для бізнесмена

193
Ukrinform

Веб-сайти порівняння цін допомагають споживачам знайти вигідні місця для покупки, але чи можуть вони бути корисними для власників малого бізнесу? Як використовувати веб-сайти для порівняння цін, щоб аналізувати конкуренцію та ефективніше орієнтуватися на пропозицію?

Останнім часом спостерігається розширення прайс-агрегаторів, оскільки усе більше людей звертаються до інтернет-магазинів, і з кожним роком відкриваються нові точки електронної торгівлі. Для споживачів можливість порівняти ціни від різних роздрібних торговців допомагає заощаджувати гроші шляхом пошуку вигідних угод. Більшість з цих сайтів має рейтинги магазинів, що допомагає покупцям приймати рішення щодо продукції та самих продавців. Наприклад, прайс навігатор Києва http://price.ua пропонує спочатку ознайомитися з продавцем за допомогою рейтингу, який формується на відгуках клієнтів. Які, до речі, також доступні на сайті порівняння цін.

 Як бачимо, для споживача є сенс користуватися ціновими агрегаторами. А яку вигоду від сайту порівняння цін має типовий власник малого бізнесу?

  • Можна дізнатися, хто що продає. Веб-сайти порівняння цін дозволяють порівнювати конкурентів в одному місці. У такий спосіб легко шукати продукти, які ви продаєте, щоб точно визначити, з ким ви стоїте на одній ніші. І тим самим дізнатись, що робить їх особливими – чи мають вони хороші умови обслуговування або наскільки зручний у користуванні веб-сайт. Також корисно дізнатися, що ще продають конкуренти, що дозволить почати потенційно прибутковий бізнес.

  • Відслідковування цін. Роздрібні торговці постійно коригують ціни, щоб залишитися у виграші на ринку (у тому числі і онлайновому). Можливо, ви не зможете конкурувати в ціні з великими фірмами, але ви повинні переконатися, що ваша ціна є конкурентоспроможною.

  • Порівнюйте рівень обслуговування. Обслуговування клієнтів є важливим пунктом продажу для малого бізнесу і може допомогти виділитися на ринку. Терміни обслуговування повинні охоплювати швидкість передачі, витрати, політику відшкодування та безпеку платежів. Важливо, щоб був запроваджений простий спосіб комунікації зі споживачем (щоб було зручно задавати питання, подавати скарги тощо).

  • Перевіряйте деталі. Покупці не завжди вибирають найдешевший товар – також вони враховують додаткові витрати, включаючи витрати на доставку. Крім того, споживачі звертають увагу на репутацію продавця, перш ніж здійснити покупку. Тому варто перевіряти деталі, а не просто порівнювати цінові мітки.

  • Шукайте слабкі сторони. Коли ви аналізуєте своїх конкурентів на сайтах порівняння цін, не просто дивіться на те, що вони роблять – перевіряйте ще наявність прогалин. У вас є щось унікальне, що дозволить виділитися з натовпу? Які ваші сильні сторони і які ваші клієнти знають про них? Сайти порівняння дозволяють побачити, чи існує дефіцит на ринку для нового продукту або послуги.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-