Автоматизація банківських операцій: в OneBox запропонували нове CRM-рішення

Автоматизація банківських операцій: в OneBox запропонували нове CRM-рішення

461
Ukrinform
Автори CRM-системи OneBox розробили нове рішення для банків. Як заявили у прес-центрі ГК OneBox, розробка автоматизує кілька банківських процесів, впорядкує дані клієнтської бази і в цілому прискорить роботу контакт-центрів, дозволивши підвищити якість обслуговування.

«Досвід співпраці з клієнтами з банківського сектора, платіжним сервісом EasyPay та крупними провайдерами зв'язку дозволив нам значно поліпшити інструменти автоматизації платежів. Ми об'єднали ці напрацювання та отримали програмне рішення для автоматизації процесів, яке покращує роботу банку», — розповідає Ігор Устименко, технічний директор OneBox.

Автоматизація контакт-центру та підвищення ефективності телемаркетингу

Щоб знизити витрати на роботу контакт-центру і підвищити його продуктивність, OneBox інтегрується з сервісами зв'язку та контролює роботу менеджерів. Систему пов'язують із IP-телефонією та корпоративною поштою. Таким чином OneBox може автоматично розподіляти навантаження на операторів «гарячої лінії», ставити завдання співробітникам на основі вхідних листів або пропущених дзвінків, а також повідомляти адміністраторів про порушення.

«Предметно розглянути ефективність можна на прикладі нашого клієнта. Оператори банку робили по 100 дзвінків на день з ефективністю 15%, а після автоматизації колл-центру ті ж співробітники встигають зробити приблизно 320 дзвінків з ефективністю 40%», — говорить Дмитро Левошич, керівник комерційного офісу OneBox.

Прийняття рішень із використанням підказок OneBox усуває вплив людського фактора. Додаток інтегрується з банківськими базами даних і аналізує їх. На основі кредитної історії та платежів клієнта система сама радить, кому яку карту краще запропонувати. Результат застосування функції — збільшення продажів додаткових банківських продуктів на 30%.

Програми лояльності та клієнтоорієнтованість

База клієнтів банку — це величезний масив даних про клієнтів та історії взаємодій із ними. OneBox впорядковує і дозволяє фільтрувати контакти за найрізноманітнішими ознаками: сумою замовлень, регіоном, середнім доходом, родом діяльності, статтю та навіть за кольором очей, якщо буде потрібно. Така сегментація дозволяє проводити рекламні кампанії і відправляти пропозиції про банківські послуги максимально точно відібраній цільовій аудиторії.

Для підвищення лояльності система OneBox пропонує різні інструменти автоматизації. Додаток самостійно відправляє сповіщення про успішне завершення транзакції по SMS або email. Дає клієнту доступ до його особистого кабінету з історією платежів, станом рахунку, можливістю відправляти замовлення та онлайн-запити персональному менеджеру. OneBox автоматично привітає клієнта з днем народження і підкаже менеджеру, кому слід зателефонувати.

Програмне рішення автоматизує процедури precollection. OneBox контролює прострочення, відправляє нагадування й повідомлення про необхідність внести оплату. Таким чином автоматизація призводить до зниження прострочень до 15%.

Спробувати систему автоматизації банківських операцій, яка повністю відповідає вимогам НБУ, можна на сайті https://crm-onebox.com/ru/.

Про OneBox:

CRM-система OneBox — це програмне забезпечення для управління ресурсами, персоналом і обслуговуванням клієнтів. OneBox автоматизує процеси документообігу, товарообігу, роботу колл-центру й адміністрування відділів. Вона контролює час і результати роботи співробітників, дає статистику і повідомляє про порушення. Зберігає події — дзвінки, листи, смс, — а також дії в системі: проведення оплат, закриття завдань і замовлень.

Контакти:

(044) 332-93-25

sales@crm-onebox.com

crm-onebox.com

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-