CRM OneBox отримала статус офіційного партнера Ukrainian CRM Forum - 26.04.2017 10:55 — Новини Укрінформ
CRM OneBox отримала статус офіційного партнера Ukrainian CRM Forum

CRM OneBox отримала статус офіційного партнера Ukrainian CRM Forum

437
Ukrinform
Другий мультивендорний Ukrainian CRM Forum відбувся в Києві 20 квітня поточного року. Головна тема заходу — «Як отримати з CRM-системи максимум: впровадити, перебудувати бізнес-процеси, додати сервіси». До числа офіційних партнерів увійшла CRM OneBox.

OneBox намагається безперервно доносити бізнесменам і топ-менеджерам інформацію про нові інструменти автоматизації. Компанія OneBox інвестує в CRM Forum, розвиває CRM School, пропонуючи безкоштовне навчання роботі з CRM-системами.

«Ми співпрацюємо з організаторами CRM Forum, щоб підвищити обізнаність підприємців про можливості CRM-систем, — говорить директор відділу маркетингу OneBox Максим Мірошниченко. В інтерв'ю для Ain.ua він зазначає: «Якщо на ринку, наприклад, Канади сформувалося розуміння: кожен знає, що таке CRM, що таке ERP і чим вони відрізняються один від одного, то в Україні це розуміння знаходиться в зародковому стані».

Організаторам CRM Forum партнерська підтримка дозволяє забезпечувати найбільш комфортні умови проведення щорічної події і накопичувати ресурси для розширення масштабів форуму.

Конференція зібрала власників і ключових управлінців: директорів з маркетингу, керівників комерційних офісів, IT-підрозділів і відділів розвитку бізнесу. До аудиторії заходу увійшли також фахівці з клієнтського сервісу та проектам лояльності, бізнес-аналітики і керівники підрозділів з розвитку відносин з клієнтами. На їх запити була орієнтована програма доповідей і експо-зал CRM Forum 2017.

Кількість квитків на CRM Forum обмежена. Замовити їх можна за посиланням: https://ukrcrmforum.ticketforevent.com/.

Про OneBox:

CRM OneBox — це програмне забезпечення для управління ресурсами, персоналом і обслуговуванням клієнтів. CRM OneBox автоматизує процеси документообігу, товарообігу, роботу колл-центру і адміністрування відділів. Вона контролює час і результати роботи співробітників, дає статистику і повідомляє про порушення. Зберігає події — дзвінки, листи, смс, — а також дії в системі: проведення оплат, закриття завдань і замовлень.

Контакти:

НСК «Олімпійський»

Київ, вул. Велика Васильківська, 55

+38 (044) 337 45 43

info@e-comex.com.ua

http://www.crmforum.com.ua

OneBox

+38 (044) 332-93-25

sales@webproduction.ua

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>