На CRM Forum виступить комерційний керівник офісу OneBox
Серед запрошених спікерів — Дмитро Левошич, керівник комерційного офісу OneBox, який розповість про «запровадження CRM по-чорному».
«Ви коли-небудь стикалися з „чорним впровадженням CRM“? Якщо ви пробували впроваджувати CRM, то на 80% — так, стикалися. Якщо ви шукаєте CRM або плануєте впровадження, то скоріше за все зіткнетеся», — каже Дмитро.
Феномен «чорного впровадження» — це, на думку автора, наслідок поєднання менталітету східноєвропейських громадян і пошуку єдиного рішення на рівні топ-менеджменту. «Це коли „верхи“ придумують літак, а „низи“ роблять з нього молоток. Це класика впровадження CRM», — коментує доповідач.
Виступ Дмитра, який відбудеться 20 квітня поточного року в НСК «Олімпійський», допоможе з'ясувати всі тонкощі «впровадження по-чорному», що дозволить уникнути помилок при впровадженні та роботі з CRM. Забронювати місце учасника можна за посиланням: https://ukrcrmforum.ticketforevent.com/.
На CRM Forum учасники дізнаються про нові інструменти, ведуть переговори і вибирають підрядників. Відвідування заходу допоможе вибрати відповідну CRM-систему, дозволить поспілкуватися з колегами та експертами галузі, дізнатися подробиці досвіду впроваджень. На CRM Forum буде також організовано виставку новітніх розробок зі світу CRM.
Виступи спікерів конференції дадуть учасникам відповіді на наступні питання:
- Як оцінити готовність компанії до організаційних змін?
- Як автоматизувати бізнес-процеси, які з них варто вдосконалити і чому?
- Як утримувати клієнтів і будувати ефективні крос-продажі, а клієнтську базу перетворити в найбільший актив?
- Як збільшити продажі без збільшення маркетингових бюджетів?
- Які сервіси та модулі покращують існуючі CRM-системи і дозволяють заробляти більше?
Організатори CRM Forum 2016 відзначають, що учасниками заходу стають власники і головні виконавчі директори, директори відділів маркетингу, продажів, IT і розвитку бізнесу, фахівці з клієнтського сервісу та проектам лояльності, бізнес-аналітики і керівники підрозділів з розвитку відносин з клієнтами. На цих фахівців орієнтована програма конференції.
Кількість учасників CRM Forum 2017 обмежена. Замовити квиток за 2 хвилини можна за посиланням: https://ukrcrmforum.ticketforevent.com/.
Контакти:
НСК «Олімпійський»
Київ, вул. Велика Васильківська, 55
+38 (044) 337-45-43
info@e-comex.com.ua
http://www.crmforum.com.ua
OneBox CRM
Дмитро
+38 (050) 447-95-30
sales@webproduction.ua