На CRM Forum виступить комерційний керівник офісу OneBox

На CRM Forum виступить комерційний керівник офісу OneBox

413
Ukrinform
У київському CRM Forum, старт якого намічений на 20 квітня 2017 року, візьме участь топ-менеджер OneBox Дмитро Левошич. Він розповість про «чорні» способи впровадження CRM-систем. Місце проведення заходу — НСК «Олімпійський».

Серед запрошених спікерів — Дмитро Левошич, керівник комерційного офісу OneBox, який розповість про «запровадження CRM по-чорному».

«Ви коли-небудь стикалися з „чорним впровадженням CRM“? Якщо ви пробували впроваджувати CRM, то на 80% — так, стикалися. Якщо ви шукаєте CRM або плануєте впровадження, то скоріше за все зіткнетеся», — каже Дмитро.

Феномен «чорного впровадження» — це, на думку автора, наслідок поєднання менталітету східноєвропейських громадян і пошуку єдиного рішення на рівні топ-менеджменту. «Це коли „верхи“ придумують літак, а „низи“ роблять з нього молоток. Це класика впровадження CRM», — коментує доповідач.

Виступ Дмитра, який відбудеться 20 квітня поточного року в НСК «Олімпійський», допоможе з'ясувати всі тонкощі «впровадження по-чорному», що дозволить уникнути помилок при впровадженні та роботі з CRM. Забронювати місце учасника можна за посиланням: https://ukrcrmforum.ticketforevent.com/.

На CRM Forum учасники дізнаються про нові інструменти, ведуть переговори і вибирають підрядників. Відвідування заходу допоможе вибрати відповідну CRM-систему, дозволить поспілкуватися з колегами та експертами галузі, дізнатися подробиці досвіду впроваджень. На CRM Forum буде також організовано виставку новітніх розробок зі світу CRM.

Виступи спікерів конференції дадуть учасникам відповіді на наступні питання:

  • Як оцінити готовність компанії до організаційних змін?
  • Як автоматизувати бізнес-процеси, які з них варто вдосконалити і чому?
  • Як утримувати клієнтів і будувати ефективні крос-продажі, а клієнтську базу перетворити в найбільший актив?
  • Як збільшити продажі без збільшення маркетингових бюджетів?
  • Які сервіси та модулі покращують існуючі CRM-системи і дозволяють заробляти більше?

Організатори CRM Forum 2016 відзначають, що учасниками заходу стають власники і головні виконавчі директори, директори відділів маркетингу, продажів, IT і розвитку бізнесу, фахівці з клієнтського сервісу та проектам лояльності, бізнес-аналітики і керівники підрозділів з розвитку відносин з клієнтами. На цих фахівців орієнтована програма конференції.

Кількість учасників CRM Forum 2017 обмежена. Замовити квиток за 2 хвилини можна за посиланням: https://ukrcrmforum.ticketforevent.com/.

Контакти:

НСК «Олімпійський»

Київ, вул. Велика Васильківська, 55

+38 (044) 337-45-43

info@e-comex.com.ua

http://www.crmforum.com.ua

OneBox CRM

Дмитро

+38 (050) 447-95-30

sales@webproduction.ua

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-