Сервіс прийому платежів «EasyPay» почав використовувати OneBox CRM

Сервіс прийому платежів «EasyPay» почав використовувати OneBox CRM

419
Ukrinform
Компанія «EasyPay» автоматизувала облік платежів і обробку клієнтських звернень за допомогою CRM-системи OneBox. З моменту запуску в кінці минулого року завдяки OneBox CRM платіжний сервіс скоротив витрати і підняв швидкість виконання бізнес-процесів.

«Ми ретельно вибирали програмне рішення, яке враховувало б специфіку нашої діяльності, і зупинилися на CRM OneBox», — розповідає співробітник компанії «EasyPay» Павло Ярошенко, керівник проекту впровадження CRM.

EasyPay за добу обслуговує понад 500 тисяч платежів. Кожен потрібно обробити, відправити за призначенням і в строк. Одночасно з цим цілодобова служба підтримки приймає і обробляє звернення клієнтів, партнерів і одержувачів платежів. Щоб автоматизувати ці процеси, було вирішено використати CRM-систему «OneBox».

OneBox — комплексна система управління бізнесом, яка відрізняється від класичних CRM більш широким набором можливостей. OneBox має багатофункціональний календар завдань і функції управління ресурсами: товарами, грошима, часом співробітників. Вона дозволяє створювати і редагувати бізнес-процеси, відстежувати роботу на кожному етапі, знаходити проблемні місця і оптимізувати їх.

Автоматизація процесів економить час і гроші. Електронні листи і пропущені дзвінки OneBox перетворює в завдання. Система повідомляє керівника про невиконання завдання в строк, а при системних порушеннях «звільняє» співробітника — блокує доступ, ставить задачу адміністратору.

OneBox формує документи, відправляє і впорядковує їх за QR-кодом, веде облік виробництва і товарообігу. Система створює цінники, бирки зі штрих-кодами і зчитує їх при переобліку, фіксує термін придатності, переміщення товарів на складах і прилавках.

EasyPay — всеукраїнська система прийому платежів, яка однією з перших в країні запропонувала електронні гаманці. Користувачі онлайн-порталу easypay.ua проводять електронні платежі з комп'ютерів і мобільних пристроїв. В особистому кабінеті клієнти відслідковують історію операцій і налаштовують регулярні платежі. EasyPay працює з 2007 року і безперервно впроваджує нові послуги та інновації для комфорту користувачів.

Доступність — один з пріоритетів компанії. Термінали EasyPay встановлені в людних місцях по містах України: в одному тільки Києві працює близько тисячі. Термінали приймають готівку та банківські картки. Щодня 450 тисяч українців оплачують через EasyPay комунальні послуги, інтернет, мобільний зв'язок та інше. Партнери EasyPay — це 1400 провайдерів різних послуг: Kyivstar, Lifecell, Vodafone, OTP Bank, Укртелеком та інші.

EasyPay щорічно підтверджує свою відповідність міжнародним стандартам інформаційної безпеки (PCID) зі зберігання, обробки, передачі та управління даними власників платіжних карт.

«Не втрачати за розрахунковими операціями клієнтський фокус, залишатися комфортним і чуйним сервісом нам допомагає CRM OneBox. Уже на першій презентації ми змогли налаштувати логіку одного з наших бізнес-процесів. Розуміння, оперативність, функціональність і постійне вдосконалення супроводжують наше співробітництво», — каже Павло Ярошенко.

Контакти:

CRM OneBox

+38 (044) 332-93-25

webproduction.ua

sales@webproduction.ua

Система «EasyPay»

+38 (044) 501-75-86

Easysoft.ua

sales@easypay.ua


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-