Розробники CRM OneBox анонсували мобільні програми для бізнесу

Розробники CRM OneBox анонсували мобільні програми для бізнесу

Укрінформ
Розробники з WebProduction запропонували компаніям, що використовують CRM OneBox, нові мобільні додатки для клієнтів. Інтегроване з CRM-системою ПЗ для смартфона або планшета містить інформацію про компанію та виводить на новий рівень взаємовідносини з клієнтами.

Доступність програми. Розробники самостійно публікують програмне забезпечення замовника в магазинах додатків Google Play і App Store. Клієнти і партнери замовника встановлюють додаток на свої мобільні пристрої — смартфони і планшети. За допомогою програми вони купують, замовляють, редагують особисту інформацію, в будь-який час ставлять завдання і відправляють файли.

Особистий кабінет клієнта відкривається в мобільному додатку і містить:

  • логотип, назву та контакти компанії;
  • профіль користувача, його контакти і адреси;
  • історію подій, дзвінки, листи та повідомлення;
  • товари і послуги: переглянуті, обрані, замовлені;
  • баланс, платежі, бонуси і знижки, історію замовлень.

Партнери відстежують статуси завдань і проектів. Статуси також налаштовуються індивідуально у відповідності з бізнес-процесами замовника. Контрагент редагує дані, змінює адресу доставки без допомоги менеджерів. Щоб звірити замовлення та оплату за обраний період, достатньо відкрити особистий кабінет.

За статистикою Statcounter мобільні пристрої в жовтні 2016 року випередили ПК за використанням інтернету. Мобільний маркетинг став стратегічно важливим для більшості підприємств. Згідно досліджень Facebook, в 2015 році 73% людей ніколи не розлучаються зі своїми смартфонами.

Підвищення лояльності. «Клієнти можуть в будь-яку вільну хвилину заглянути до власного онлайн-кабінету. Щоб зробити замовлення, перевірити статус, підрахувати свої витрати на покупки і так далі. Це зручно, а зручний сервіс викликає прихильність клієнтів», — стверджують розробники в своєму блозі.

PUSH-повідомлення. Важливі пропозиції будуть відправлятися в PUSH-повідомленнях на телефон клієнта. За даними Localytics.com такі повідомлення на 88% підвищують залученість користувача.

Реклама для цільової аудиторії. Додаток на свій телефон встановлюють ті, кому цікаві акції, товари і послуги компанії. Можна припустити, що це виключно цільова аудиторія.

Аналітика клієнтів та їх інтересів. Додаток передає до CRM інформацію про покупців: стать, вік, регіон, інтереси та іншу інформацію, наприклад, про те, хто які продукти більше переглядає. Близько 70% людей тримають телефон при собі, на відміну від бонусних карт. За допомогою програми людина отримує знижки, а CRM-система — інформацію про офлайн-замовлення. Це дає можливість проаналізувати клієнтську аналітику.

Отримати мобільний додаток. Додаток доступний для користувачів CRM-системи OneBox. Отримати OneBox можна, звернувшись до фахівців компанії-розробника.

Контакти:

+380 (44) 390-09-85

webproduction.ua

sales@webproduction.ua

Україна, Київ, вул. Євгена Коновальця, 36Д

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-