Розробники CRM OneBox анонсували мобільні програми для бізнесу
Доступність програми. Розробники самостійно публікують програмне забезпечення замовника в магазинах додатків Google Play і App Store. Клієнти і партнери замовника встановлюють додаток на свої мобільні пристрої — смартфони і планшети. За допомогою програми вони купують, замовляють, редагують особисту інформацію, в будь-який час ставлять завдання і відправляють файли.
Особистий кабінет клієнта відкривається в мобільному додатку і містить:
- логотип, назву та контакти компанії;
- профіль користувача, його контакти і адреси;
- історію подій, дзвінки, листи та повідомлення;
- товари і послуги: переглянуті, обрані, замовлені;
- баланс, платежі, бонуси і знижки, історію замовлень.
Партнери відстежують статуси завдань і проектів. Статуси також налаштовуються індивідуально у відповідності з бізнес-процесами замовника. Контрагент редагує дані, змінює адресу доставки без допомоги менеджерів. Щоб звірити замовлення та оплату за обраний період, достатньо відкрити особистий кабінет.
За статистикою Statcounter мобільні пристрої в жовтні 2016 року випередили ПК за використанням інтернету. Мобільний маркетинг став стратегічно важливим для більшості підприємств. Згідно досліджень Facebook, в 2015 році 73% людей ніколи не розлучаються зі своїми смартфонами.
Підвищення лояльності. «Клієнти можуть в будь-яку вільну хвилину заглянути до власного онлайн-кабінету. Щоб зробити замовлення, перевірити статус, підрахувати свої витрати на покупки і так далі. Це зручно, а зручний сервіс викликає прихильність клієнтів», — стверджують розробники в своєму блозі.
PUSH-повідомлення. Важливі пропозиції будуть відправлятися в PUSH-повідомленнях на телефон клієнта. За даними Localytics.com такі повідомлення на 88% підвищують залученість користувача.
Реклама для цільової аудиторії. Додаток на свій телефон встановлюють ті, кому цікаві акції, товари і послуги компанії. Можна припустити, що це виключно цільова аудиторія.
Аналітика клієнтів та їх інтересів. Додаток передає до CRM інформацію про покупців: стать, вік, регіон, інтереси та іншу інформацію, наприклад, про те, хто які продукти більше переглядає. Близько 70% людей тримають телефон при собі, на відміну від бонусних карт. За допомогою програми людина отримує знижки, а CRM-система — інформацію про офлайн-замовлення. Це дає можливість проаналізувати клієнтську аналітику.
Отримати мобільний додаток. Додаток доступний для користувачів CRM-системи OneBox. Отримати OneBox можна, звернувшись до фахівців компанії-розробника.
Контакти:
+380 (44) 390-09-85
webproduction.ua
sales@webproduction.ua
Україна, Київ, вул. Євгена Коновальця, 36Д