WebPromoExperts представила програму міжнародної онлайн-конференції з SEO

09.02.2017 17:07 492

Міжнародна онлайн-конференція, яку фахівці називають головною SEO-подією року, відбудеться 17 лютого 2017 року. Організатор «WebPromoExperts SEO Day» — академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts — залучила до участі спікерів із Google, Яндекс, Ahrefs, Devaka.ru, Seoprofy, LivePage, StudioF1, Ремарка, SE Ranking, Majestic, MacPaw, SEMrush та інших відомих компаній. Теми доповідей будуть присвячені основним трендам SEO-ринку 2017 року.

Академія WebPromoExperts організовує одну із головних подій в сфері SEO цього року. Онлайн-конференція «WebPromoExperts SEO Day» присвячена ефективному інструменту залучення трафіку на сайт — SEO-оптимізації.

Із доповідей слухачі дізнаються:

  • як залучити нових клієнтів із пошукових систем;
  • як ефективно просувати сайт за допомогою SEO;
  • як оптимізувати структуру сайту і його контент;
  • як просуватися на західний ринок;
  • що реально працює в SEO;
  • як і де брати посилання в 2017 році;
  • які фішки і секрети SEO з'являться в 2017 році.

Захід буде корисно:

  • тим, хто починає або планує відкрити бізнес в мережі;
  • власникам або менеджерам онлайн-проектів;
  • початківцям і досвідченим SEO-оптимізаторам;
  • замовникам послуг SEO-оптимізації для просування власних сайтів.

Конференція включатиме:

  • 9 годин прямого ефіру з кращими фахівцями ринку;
  • 15 доповідей з практичними кейсами, порадами, рекомендаціями і відповідями на питання;
  • круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання;
  • блок, присвячений просуванню на західні ринки, за участю зарубіжних фахівців, які поділяться своїм досвідом у сфері SEO-оптимізації;
  • подарунки і бонуси від організаторів та партнерів.

Програма:

  1. «Стратегії білого SEO на прикладі „WebPromoExperts“» — Антон Воронюк, керівник WebPromoExperts.
  2. «Переваги і подробиці переходу на https» — Андрій Ліпатцев, фахівець служби якості пошуку Google.
  3. «Аналіз ключових слів в епоху AI і Clickstream» — Tim Soulo, керівник відділу маркетингу в Ahrefs.
  4. «Як виглядає успішна SEO-стратегія» — Артем Гідін, керівник відділу SEO-просування компанії WebPromo.
  5. «Аналізуй. Лінкуй. Домінуй. Де брати посилання в 2017 році?» — Віктор Карпенко, керівник SeoProfy Україна.
  6. «Експерименти з посиланнями після останнього Пінгвіна» — Артем Пилипець, керівник відділу просування SEO7 і засновник проекту Школа SEO.
  7. «Чому інтент важливіший за ключові слова і як це змінює SEO» — Сергій Кокшаров, незалежний аналітик, автор блогу Devaka.ru.
  8. «Рутинні операції в SEO, які чомусь вважають хаками» — Дмитро Шахов, засновник веб-студії «Ремарка».
  9. «SEO мовою бізнесу: на що звертати увагу і як моніторити вихлоп і процес» — Зілецкая Діана, провідний SEO-аналітик в SE Ranking.
  10. «Сео-шмео, кейси-шмейси, бла-бла-бла...» — Денис Наріжний, засновник інтернет-агентства StudioF1.ru.

У секції «Просування на західні ринки» будуть представлені наступні теми:

  1. «Просування в англомовному сегменті» — Михайло Щербачов, керівник LivePage.
  2. «Як публікуватися в іноземних ЗМІ без бюджету» — Олена Терентьєва, продуктовий маркетолог SEMrush.
  3. «Єдина стратегія для SEO, Affiliates & PR на західні ринки» — Іван Кузів, Marketing Team Lead в MacPaw.
  4. «Link building strategies in 2017» — Dixon Jones, маркетинг-директор Majestic.

Зареєструватися для участі в конференції можна за посиланням. У день проведення заходу слухачам буде відправлено лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.

Організатори та спонсори: «WebPromoExperts», «WebPromo», «Ahrefs», «SERanking», «TemplateMonster», «MacPaw».

Зареєструватися на конференцію.

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-