Холдинг Sheriff автоматизує відносини з клієнтами за допомогою CRM OneBox

10.01.2017 11:46 493

Холдинг Sheriff уклав договір про співпрацю з розробниками CRM OneBox. Мета угоди — використання CRM-системи для автоматизації відносин з клієнтами.

Холдинг «Шериф» має намір використовувати потенціал програмного продукту для керування базою контактів, обліку замовлень і платежів, а також для онлайн-спілкування з клієнтами. Такий функціонал знімає навантаження з менеджерів колл-центру. Особистий кабінет дає клієнтам доступ до інформації про стан особового рахунку, зберігає події: дзвінки, імейли і відображає завдання, поставлені охоронному підряднику.

«Особистий кабінет клієнта — це «must have» для обслуговування клієнтів сучасного бізнесу — вважає керівник відділу розвитку OneBox Дмитро Левошич. — Клієнти відстежують статуси завдань, бачать баланс і роблять замовлення в будь-який зручний для них час, без необхідності телефонувати в офіс компанії».

Довідка про OneBox CRM:

OneBox розроблений українськими програмістами компанії «WebProduction», відзначений преміями «Народна премія» і «Вибір України». Програма відома як CRM-система, але, на відміну від класичної CRM, містить функції управління фінансами, документами, складами і робочим часом співробітників. Інтегрується з зовнішніми сайтами, сервісами зв'язку, доставки та платіжними системами.

Будь-який бізнес може спробувати CRM OneBox з особистим кабінетом абсолютно безкоштовно, для цього є спеціальний безкоштовний CRM-тариф.

Контакти:

Україна, Київ, вул. Євгена Коновальця, 36Д

+380 (44) 390-09-85

webproduction.ua

sales@webproduction.ua

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-