Замовити пресконференцію в Укрінформі

реклама

Як

Як "дорогий Балчун" набрав 100 тисяч переглядів

Укрінформ
Українці втомилися від слів, час переходити до діла

Матеріал Укрінформу (автор Оксана Поліщук) під заголовком «Дорогий» поляк Балчун без корупції купив солярку для УЗ» легко набрав 100 тис. з гаком переглядів. Хто слідкує за подібною статистикою, знає, що на інформаційному ринку України, такі цифри досі трапляються дуже нечасто. У чому причина? Вона не проста, а дуже проста: українці втомилися сподіватися і вірити словам, вони, напружено уже, чекають конкретних змін в житті країни. Алло, політтехнологи, схоже, настав час пояснити вашим замовникам: словам (будь-яким) віри уже немає, сумнозвісною гречкою і дитячими майданчиками «до виборів» - прихильності не здобудеш, потрібні конкретні кроки у вирішенні НАГАЛЬНИХ проблем України. Коротше кажучи, якщо можете, беріть приклад з Войцеха Балчуна.

FB

* Точка зору автора може не збігатися з позицією агентства
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-