Ховаючись за ЮНЕСКО, переділимо ринок зовнішньої реклами?

Ховаючись за ЮНЕСКО, переділимо ринок зовнішньої реклами?

Блоги
1570
Ukrinform
Дрібні пересмикування представників влади на різних рівнях не лише викликають подив та обурення.

Вони свідчать, що Революція Гідності оминула багатьох представників правлячого прошарку, що свято вірять у власну доброчесну святість.

У липні 2016 року заступник голови КМДА Олексій Резніков повідомив, що делегації Києва на засіданні 40-го комітету світової спадщини ЮНЕСКО у Стамбулі вдалося відстояти Києво-Печерську лавру та Софію Київську у переліку об’єктів світової спадщини. Нагадаю, що ця боротьба триває не перший рік, і Київ загоює рани, завдані будівельною вакханалією часів Черновецького. При цьому столичний урядовець запевнив, що ЮНЕСКО вимагає демонтувати «агресивну зовнішню рекламу» в буферній зоні цих споруд, і це рішення київська влада буде виконувати безапеляційно.

Тут варто пригадати, що КМДА в особі пана Резнікова веде запеклу боротьбу з операторами зовнішньої реклами, пропонуючи їм абсолютно нові правила гри на цьому ринку, вартість якого – сотні мільйонів гривень на рік. Пиріг смачний, проте на всіх його шматочків бракує, тому здійснюються відповідні дії, яким опираються не лише рекламні фірми, але і Антимонопольний комітет.

Несподівано з’ясувалося інше: у Стамбулі в липні цього року про зовнішню рекламу навколо київських об’єктів світової спадщини мова взагалі не йшла. ЮНЕСКО більше опікується незаконним будівництвом у буферній зоні, що розквітнуло за Леоніда Черновецького, та хмарочосом на Кловському узвозі (оскільки у ньому квартирують не менше двох парламентських політичних сил, за долю цієї споруди можна бути спокійними).

Дії Резнікова цілком вписуються у класичний вислів «мета виправдовує засоби». Шкода, що досвідчений юрист випустив зі свого інтелектуального багажу інший вислів: «Маленька брехня породжує велику недовіру». Недовіру насамперед з боку потенційних інвесторів, адже Києву потрібні фінансові ресурси. Зараз це питання стоїть особливо гостро, бо  тиждень тому агентство Fitch понизило кредитний рейтинг української столиці з ССС до СС, що свідчить про загрозу дефолту.

«Вишенкою на торті» цієї ситуації можна назвати озвучене публічно прагнення КМДА провести церемонію відкриття «Євробачення-2017» року у Софії Київській. Схоже, що на Хрещатику варто примусово читати лекції чиновникам не лише з логіки, але і про вплив децибелів на архітектурні пам’ятки. Зайвим це не виглядає.  

Євген Магда

* Точка зору автора може не збігатися з позицією агентства
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-