Сервіс Perezvoni дізнався, як швидко українські автосалони реагують на онлайн-заявки

Сервіс Perezvoni дізнався, як швидко українські автосалони реагують на онлайн-заявки

Укрінформ
Розробники сервісу зворотного дзвінка Ua.Perezvoni.com з'ясували швидкість реакції співробітників українських автосалонів на заявки, залишені на сайтах. Автосалони були обрані для дослідження через високу рентабельність угод.

Проведений експеримент, про який докладно розповідав AIN.ua, показав, що швидкість реакції на залишені на сайтах автосалонів заявки залишає бажати кращого. Про це свідчить своєрідний рейтинг Ua.Perezvoni.com, результати якого наведені нижче.

  • На першому місці за швидкістю відповіді виявився миколаївський автосалон «АІС». Менеджер салону передзвонив вже через 17 хвилин.
  • 2-е місце. Продавець-консультант автосалону Audi в Одесі відреагував на заявку через 37 хвилин.
  • 3-е місце. Трохи менш моторними виявилися співробітники харківського салону Skoda. Їх результат — 39 хвилин.
  • 4-е місце. На зворотний дзвінок клієнту менеджеру одеського салону Peugeot знадобилося 46 хвилин.
  • 5-е місце. Працівники київського автосалону Mercedes-Benz «отримали можливість» набрати потенційного клієнта тільки через 2 години.

Перераховані лідери рейтингу оперативності зайняли свої позиції завдяки тому, що їхні працівники в принципі відгукнулися на заявки, залишені на сайтах. В автосалонах ZAZ, Honda, BMW, Volkswagen, Ford, Renault взагалі не вважали за потрібне зв'язуватися з покупцями по телефону або відреагувати листом, хоча на кожному сайті передбачена можливість зворотного зв'язку по e-mail.

В деяких автосалонах форма замовлення зворотного дзвінка видає помилку , а дзвонити на багатоканальний номер практично не має сенсу, так як це свідомо довго.

У цілому можна зробити висновок, що в українських автосалонах або зовсім не відчули вплив кризи останніх двох років, або просто безвідповідально ставляться до своїх обов'язків. При цьому статистика говорить про те, що в більшості подібних випадків клієнти не наполягають на реакції салону, а йдуть до конкурентів.

Подібна проблема і послужила приводом для створення сервісу зворотного дзвінка Ua.Perezvoni.com, який гарантує практично миттєву швидкість реакції на заявку з боку продавця товару або послуги.

Ua.Perezvoni.com — віджет для сайту, який аналізує активність і час перебування користувача на сайті і приймає рішення про зворотній дзвінок, який відбувається вже через 28 секунд.

Детально про Ua.Perezvoni.com можна дізнатися на офіційному сайті проекту https://Ua.Perezvoni.com.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-