Незвичайні способи, якими таксі в усьому світі привертають клієнтів

Незвичайні способи, якими таксі в усьому світі привертають клієнтів

Реклама
988
Ukrinform
Щоб залучити клієнта, мало запропонувати йому низькі ціни і швидку подачу автомобіля до під'їзду - багато таксомоторних компаній придумують незвичайні способи, підвищуючи інтерес до послуги.

Найшвидше таксі і реклама, заснована на любові до кошенят

Одна зі служб таксі в Австрії скористалася оригінальною ідеєю рекламного агентства - нанесення реклами у вигляді фосфоресцентного штампу на руці відвідувачів клубів. Прямо на вході відвідувачам ставиться штамп із закликом не керувати автомобілем після прийняття алкоголю, поряд світиться номер таксомоторної компанії, яка в будь-який момент готова відвезти учасників вечірки додому.

Кілька років тому велика служба таксі оголосила про незвичайну акцію в декількох американських містах, включаючи Сан-Франциско і Нью-Йорк. Замовникам було запропоновано викликати додому таксі з кошенятами (акцію приурочили до Дня кішок). Кошенят можна було гладити, годувати і грати з ними - 15 хвилин задоволення коштувало 20 доларів. Охочих викликати кошенят додому було так багато, що таксі не встигало обробляти всі замовлення. Зібрані кошти компанія відправила притулкам для кішок.

Інша американська служба посадила за кермо одного з своїх автомобілів гонщика Формули-1 Скотта Спіда. Автомобіль отримав спеціальне забарвлення в стилі Red Bull Racing. Пасажири приємно дивувалися, коли дізнавалися, хто везе їх до супермаркету або кінотеатру.

Таксисти в ролі Діда-Мороза і сервіс пошуку попутників для таксі

Під Новий рік жителі Москви, що викликали таксі, могли побачити незвичайного таксиста за кермом поданої машини, а Діда Мороза. Перші Діди Морози з'явилися в таксі кілька років тому, але з роками послуга поширюється, залучаючи до себе велику увагу. Дід Мороз є професійним водієм, він не тільки доставить пасажирів за адресою, але і вручить подарунки і прочитає дітям святкові віршики.

Щоб привернути увагу до нової військової грі Battlefield 3, піарники бренду організували ефектну акцію, випустивши на вулиці Лондона кілька танків, оформлених в стилі таксі. Танк дійсно можна було зупинити як звичайне таксі, при цьому вартість проїзду була цілком доступною.

Багато акцій та спеціальних пропозицій грунтуються на низьких цінах. Так, деякі служби таксі запускають онлайн-сервіси, через які люди можуть викликати машину на двох, розділяючи між собою плату за проїзд. Сервіс користується високим попитом, особливо, коли пасажири шукають супутника на далекі відстані, адже економія дуже відчутна - складає рівно 50 відсотків.

Ще один спосіб залучення клієнтів - єдиний номер для всієї мережі яка може охоплювати кілька міст або навіть країн. Таким чином приваблює клієнтів київська служба таксі - для всіх міст України, в цій службі застосовано єдиний номер швидкого виклику таксі - 3933. Не треба запам'ятовувати купу номерів або шукати якесь з місцевих таксі, яке дешевше, ваші знижки постійного клієнта переїжджають по містах разом з вами.

Розміщено на правах реклами


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-