SMM Day: академія WebPromoExperts проведе конференцію щодо просування в соціальних мережах
Укрінформ
Про те, як ефективно підвищити продажі, залучаючи клієнтів з соціальних медіа, розкажуть найкращі фахівці галузі на безкоштовній конференції WebPromoExperts SMM Day. Захід буде проводитись в онлайн-режимі 20 травня поточного року, старт — об 11:00.
15 експертів розкажуть про те, як ефективно використовувати можливості соціальних мереж для реалізації більш ефективного партнерства з клієнтами та збільшення прибутковості бізнесу на основі кейсів ресторану «Прага», ЗМІ «Наш Київ», компаній «Pandora» і «PepsiCo». А представники соціальних мереж Вконтакте і YouTube поділяться новими «фішками» і рекламними можливостями для бізнесу.
Формат заходу:
- 11 доповідей з кейсами і відповідями на питання, серед яких є і доповіді від співробітників найпопулярніших соц. мереж, таких як Вконтакте і YouTube.
- 11 годин прямого ефіру з кейсами реальних компаній: ресторану «Прага», проекту «salers.ru», академії «WebPromoExperts», компаній «Pandora» і «PepsiCo».
- 1 круглий стіл, під час якого представники компаній SPN Communications Ukraine, Engine і інші фахівці в області SMM обговорюватимуть тренди і тенденції соціальних мереж в 2016 році.
- 1 англомовний блок, під час якого закордонні фахівці поділяться досвідом і специфікою роботи SMM за кордоном.
Подарунки для учасників
- Зареєстровані учасники онлайн-конференції отримають:
- Можливість задати пряме запитання експерту;
- Відеозапис і презентації доповідей;
- Подарунки від партнерів на суму $100.
У програмі:
- «Що приніс нам SMM за рік? Кейс WebPromoExperts». Ольга Онікієнко (Керівник відділу освіти в Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts);
- «YouTube для бізнесу. Можливості та формати», Олексій Бех (Менеджер з розвитку агенств у Google);
- «Ефективно використовуємо таргетовану рекламу Facebook», Сергій Щербаков (Спеціаліст з маркетингу та SMM);
- «Вконтакте. Інструменти і кейси», Наталія Якуніна (Вконтакте Україна);
- «Сірі методи і як з ними боротися. Ботнет. Хто ним користується і чому не треба так», Володимир Галіка (Digital influence practice head в SPN Communications Ukraine);
- «Визначення цільової аудиторії та її портрет», Євген Зінгер (Digital стратег в компанії Fedoriv);
- «Креативи і адаптація global-креативу. Кейси Pandora і PepsiCo», Дмитро Вакулюк (Engine);
- «SMM для ресторанного бізнесу. Кейс ресторану «Прага», Сергій Вічева (Керівник відділу інтернет-маркетингу ресторанів: «Прага», «Марлін», «Монтекі v Capuleti», «Black Market»;
- «10 ключових помилок роботи в Instagram на прикладах», Сергій Полторак (Співзасновник компанії «Символ зростання»);
- «Як створювати корисний контент. Шлях від експерименту до постійного використання», Станіслав Стояцкій Director at Resolution Media (CreativeUkraine);
- «Як залучити в локальне співтовариство 230 000 чоловік?», Олег Нобре (Керівник проекту «Наш Київ»).
Організатори: «WebPromoExperts», «WebPromo».
Як потрапити на конференцію?
Для цього необхідно попередньо зареєструватися на сайті конференції. В день проведення конференції учасники отримають лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.