Антикризовий рецепт від агентства АRR: корисні промо-поради

Антикризовий рецепт від агентства АRR: корисні промо-поради

726
Ukrinform
Експерти агентства ARR, які вже 16 років успішно організовує комплексні компанії для провідних брендів по всій Україні, діляться простими і практичними рекомендаціями стосовно того, як максимально ефективно інвестувати свій бюджет в рекламне просування і отримати результат.

Згідно з оцінкою МАМІ, в 2015 році ринок маркетингових послуг впав в цілому на 2,3 % в порівнянні з показниками 2014 року. У 2016 році, за прогнозами, можливе незначне зростання (на 4,2 %), і це є приводом для оптимізму. Тенденція «обережного» бюджетування збережеться, однак напрямки Trade і Consumer promo актуальні, як і раніше. Інтерес до промо носить прагматичний характер, оскільки воно дозволяє збільшити продажі «тут і зараз».

Важливим в період нестабільності залишається наступне питання: в яку програму потрібно інвестувати промо-бюджет, щоб не лише витратити його, а й отримати конкретний результат у вигляді зростаючого продажу. Як доводить практика, помилки в побудові промо-комунікації все ще трапляються, і ці «дрібниці» зводять нанівець зусилля і агентств, і рекламодавців.

Перш ніж планувати конкретні акції, важливо зрозуміти, яким є рівень продажу на даний момент і чим він обумовлений. А також зрозуміти те, яким чином можна досягти збільшення продажу. Треба також взяти до уваги, що акції дають стрибок продажів лише у період рекламної активності. Після закінчення акції продажі падають, але їх постійний рівень після акцій може і повинен бути вище, ніж постійний рівень до акції. Це зростання продажу в довгостроковій перспективі можливе за рахунок залучення нових покупців, повернення старих, які «мігрували» до конкурентів, а також збільшення обсягу і частоти придбань. І для того, щоб утримувати увагу та лояльність покупців, регулярність придбань, потрібно періодично «нагадувати» ринку про себе за допомогою BTL.

Експерти агентства ARR, які вже 16 років успішно ведуть комплексні компанії провідних брендів по всій Україні, діляться простими і практичними рекомендаціями відносно того, як максимально ефективно інвестувати свій бюджет в промо і отримати результат.

Повний текст матеріалу можна прочитати на сайті.

Про компанію

Компанія ARR — «Агентство Реальних Результатів» — працює в сфері маркетингових комунікацій з 1999 року. Спеціалізація агентства — проведення промо-кампаній: BTL-акцій для споживачів, торговельного персоналу і торгових партнерів, організація подій, реклама в регіональних ЗМІ. Агентство співпрацює з провідними вітчизняними та зарубіжними брендами, проводить активності по всій Україні.

Контакти:

Керуючий партнер Наталія Крисько, +380 (44) 288-11-54

Менеджер з розвитку Тетяна Колесник, +380 (67) 77-66-040.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-