Страхування переходить в онлайн

Страхування переходить в онлайн

963
Ukrinform
Найпоширеніші страхові послуги, які можна замовити в інтернеті — поліс автоцивілка та туристичне страховання. Чи можна придбати через інтернет інші поліси і як це правильно зробити, розповідає ПрАТ «ВУСО».

Не всі види страхових продуктів можна продавати дистанційно. Це не залежить від якості сайту, бажання і внутрішніх нормативних документів страховика. Причина полягає у особливостях різних видів об’єктів страхування, які потребують огляду.

Трохи історії

Метод дистанційного продажу, до якого належить реалізація послуг через інтернет, вперше було застосовано в 1985 році англійською автостраховою компанією Direct Line Insurance. Активний продаж страхових полісів через інтернет розпочався в 1997 році. Споживачі швидко оцінили переваги такого способу укладання страхових договорів. Це економія часу, грошей, незалежність від графіка роботи і місця розташування страхової компанії.

Дистанційне страхування від СК «ВУСО»

Страхова компанія «ВУСО» активно розвиває продажі полісів в інтернеті з 2011 року. Наразі її досвід у цьому напрямку — один з передових в Україні. Компанія виокремлює два види прямого страхування:

  • online передбачає взаємодію страховика і страхувальника лише в онлайн-режимі. Клієнт на офіційному сайті СК «ВУСО» vuso.ua за допомогою web-калькулятора розраховує вартість страховки, вносить дані в захищену форму заяви і підтверджує замовлення. Поліс, за бажанням страхувальника, компанія безкоштовно надсилає кур’єром, перевізником, а по туристичному страхуванню на електронну пошту у форматі pdf. Можливі варіанти оплати: передоплата з банківської картки або рахунку та оплата готівкою кур’єру.

Таким чином на сайті vuso.ua можна придбати поліси автострахування (ОСЦПВ, ДСЦПВ, КАСКО, «Зелена карта»), страхування для виїзду за кордон (туристичне) і від нещасного випадку. Якщо заповнити заявку до 13:00, поліс надійде цього ж дня.

  • offline включає спілкування страховика і страхувальника — як у віртуальному просторі, так і безпосереднє. На першому етапі клієнт отримує інформацію про страхові продукти на сайті компанії та розраховує орієнтовну суму страхового платежу на web-калькуляторі. Консультації компанія надає у телефонному режимі (можна зателефонувати або замовити зворотній дзвінок), за допомогою e-mail і онлайн-чату. Для визначення умов договору (переліку ризиків, точної суми страхового відшкодування і премії) страховик має перевірити стан об’єкта страхування, документальне оформлення прав тощо.

Це стосується договору КАСКО, фінансових ризиків, добровільного медичного страхування (ДМС) тощо.

У будь-якому випадку, замовлення поліса в інтернеті пришвидшує процес укладання договору. В СК «ВУСО», крім швидкого обслуговування, страхувальник може отримати знижку до 30 % або подарунок.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-