Академія WebPromoExperts анонсувала Content Marketing Day

Академія WebPromoExperts анонсувала Content Marketing Day

1074
Ukrinform
Безкоштовна онлайн-конференція WebPromoExperts Content Marketing Day представить актуальні стратегії і результативні методи роботи з контентом від провідних фахівців галузі в англомовному та російськомовному сегментах інтернету. Конференція пройде 15 квітня, початок заходу о 11:00.

На конференції «WebPromoExperts Content Marketing Day» всіх чекають кейси «Devaka.ru», «INTERTOP», «Фокстрот», «Сповідь Zадрота», «Мобиллак», «SeoPult.TV», «Запаска Отмазка», «Зроблено Руками», «Алло», «Радожіва», «WebPromoExperts», а представник Google розповість, який контент особливо люблять пошуковики.

Формат заходу

Конференція пройде у форматі онлайн-трансляції. В рамках конференції:

  • 16 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом,
  • 11 годин прямого ефіру з кращими фахівцями по контенту;
  • 1 круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання;
  • 1 англомовна секція за участю зарубіжних фахівців, які поділяться своїм досвідом у сфері контент-маркетингу.

З доповідей можна буде дізнатися:

  • як розробити власну контент-стратегію;
  • як дізнатися все про клієнтів і промальовувати портрет ЦА;
  • який контент Google любить найбільше;
  • який контент потрібен клієнтам;
  • як створити крутий блог;
  • як за допомогою контенту завоювати довіру і лояльність клієнта і зробити його одним;
  • як ефективно показати свою експертність за допомогою контенту;
  • як зробити з потенційного клієнта реального.

Подарунки для учасників

Зареєструвавшись на онлайн-конференцію, можна отримати:

  • можливість поставити пряме запитання експерту;
  • відеозапис і презентації доповідей;
  • подарунки від партнерів на суму $ 159.

У програмі:

  • «Контент як стратегія. Ера контент-маркетингу». Ольга Онікієнко (Керівник відділу освіти в Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts)
  • «Секрети користувачів. Промальовування персонажа», Сергій Гудков (Керівник відділу оптимізації конверсії
  • WebPromo) «Який контент любить Google?», Андрій Ліпатцев (Search Quality Strategist компанії Google)
  • «Контент для великого бізнесу. Кейс INTERTOP», Володимир Галіка (Digital influence practice head в SPN Communications
  • Ukraine)«Контент для розсилок: 10+ прикладів від лідерів ринку», Олександр Рись, (Маркетолог в SendPulse)
  • «Нішевий блог. Кейс devaka.ru», Сергій Кокшаров (Аналітик в галузі пошукової оптимізації)
  • «Контент в соціальних мережах. Кейси інтернет-магазину Mobilluck і нішевого бізнесу «Зроблено руками», Євген Сафонов (Head of digital department Promodo)
  • «Як написати книгу в онлайні. Сповідь задрот», Дмитро Шахов (Директор веб-студії REMARKA, засновник проекту MadCats)
  • «Як розгойдати блог фотографа на півмільйона відвідувачів в місяць? Кейс Радожіва», Аркадій Шаповал (Блогер)
  • «Як створювати якісний відеоконтент? Кейс онлайн-телебачення Seopult.TV», Микола Коноплянніков (Генеральний продюсер, редактор вSeoPult.TV)
  • «Як просувати бренд за допомогою фан-контенту на прикладі Copout.me», Євген Кудрявченко (керівник студії Вінтаж)
  • «Еволюція контенту: чого хочуть ПС і користувачі? Кейси: Алло, Фокстрот, Портатив», Михайло Штейнбока (керівник департаменту контенту Promo.ua)

Англомовний блок:

  • «When content means we cheat on conversion», Kirsty Hulse (Manyminds Dig.)
  • «How to turn your content marketing into an online event», David Bain (Authoritas.com)
  • «How to UseStorytelling in Content Marketing to Secure More Leads», Katy Katz (Inturact)

Організатори та спонсори: «WebPromoExperts» (http://webpromoexperts.com.ua/), «WebPromo» (http://www.web-promo.ua/), «SendPulse» (https://sendpulse.com/ ru /), Promo.ua (http://promo.ua/), searchengines.ru.

Як потрапити на конференцію?

Для цього необхідно попередньо зареєструватися на сайті конференції. В день проведення конференції учасник отримає лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.

Зареєструватися

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-