Вихід на міжнародний рівень: український ювелірний онлайн-магазин освоїть ринок Індії

Вихід на міжнародний рівень: український ювелірний онлайн-магазин освоїть ринок Індії

Укрінформ
На індійському ринку з'явилася ювелірна продукція українського інтернет-магазину Gold.ua. Компанія почала роботу по завоюванню місцевого e-commerce ринку, запустивши сайт Gold24.in 10 березня поточного року.

У 2009 році компанія Gold.ua стала першою в Україні, хто переніс торгівлю ювелірними прикрасами в сферу e-commerce і склав конкуренцію ювелірним салонам. Тепер компанія зважилася на освоєння ринку ювелірних виробів в Індії і знову залишила суперників позаду.

Засновник Gold.ua Олександр Лозицький пояснив, чому вибрав саме індійських покупців.

Індійський споживчий ринок — один з найдинамічніших у світі. Сферу електронної комерції тут підтримують і розвивають. Активне споживання золота і ювелірних прикрас в цій країні обумовлено культурними традиціями і звичаями. Згідно зі звітом Thomson Reuters GFMS за минулий рік, Індія другий рік зберігає лідерство за кількістю купованих ювелірних прикрас і золота. За перші три квартали 2015 року загальний обсяг покупок золота в Індії налічував 642 тонни.

Підготовка до відкриття індійського магазину велася шість місяців. Офіс Gold24.in почав роботу в Мумбаї. Співробітники з Індії забезпечують роботу колл-центру, займають позиції менеджерів з обслуговування клієнтів і фахівців з логістики. Маркетингові питання і технічне обслуговування контролює українська сторона.

Індійських партнерів, які посприяли запуску проекту, і умови співпраці з ними Олександр Лозицький не афішує.

Паралельно з запуском майданчики Gold24.in йдуть активні роботи по наповненню асортименту інтернет-магазину. Як і в Україні, покупцям магазину Gold24.in будуть доступні вироби ювелірів з усього світу.

Компанія Gold.ua працює в Україні з 3 листопада 2009 року. Нововведення Gold.ua складалося не тільки в продажу сертифікованих ювелірних прикрас і золота онлайн. Компанія сформувала каталог, число позицій в якому дорівнює сукупному асортименту 10-ти ювелірних та 20-ти подарункових магазинів.

25 лютого 2015 року Олександра Лозицький разом з російськими партнерами запустив бренд Gold24.ru, який обслуговує ринок ювелірних виробів в Росії.

Також, серед успішних проектів Лозицького, — інтернет-магазин FotoMag, який він продав в 2013 році за $ 10 млн, і створення мобільного застосування RetouchMe — популярного платного редактора для інстаграм-знімків. RetouchMe був запущений в серпні 2014 року, і за 6 місяців його скачали більше 200 тисяч чоловік.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-