Ефективні листи для email-розсилок представлять в рамках WebPromoExperts Email Day

Ефективні листи для email-розсилок представлять в рамках WebPromoExperts Email Day

1049
Ukrinform
Чому email-маркетинг залишається одним з найбільш дешевих і в той же час ефективних методів взаємодії з клієнтами, розкажуть на онлайн-конференції WebPromoExperts Email Day. 11 березня Олександр Рись, Микита Коваленко, Денис Каплунов, Дмитро Кот, Олена Мельон та інші провідні фахівці галузі виступлять в рамках заходу перед онлайн-аудиторією.

Академія WebPromoExperts анонсує черговий захід для досвідчених маркетологів, власників бізнесу, а також фахівців, що бажають отримати нові навички і корисні бізнес-контакти.

Три причини відвідати конференцію

1. Правильна розсилка — це не спам.

Email-маркетинг залишається одним з найбільш ефективних інструментів прямої комунікації з користувачем (клієнтом). Актуальні і корисні листи підвищують лояльність до бізнесу і дозволяють зберігати відносини з постійними клієнтами та зацікавлювати нових. Тонку грань, щоб розсилка не перетворилася в дратівливий спам, буває складно не переступити. Експерти, які виступлять 11 березня, знають, як уникнути такої неприємності і зробити email-розсилку найбільш ефективною.

2. Email-маркетинг вимагає мінімум витрат на взаємодію з аудиторією.

Він забезпечує довгострокові «відносини» з клієнтами і дає зворотний зв'язок. Конференція відповість на питання, яким сервісам розсилок можна довіряти і як економити, виконуючи прості дії щодо актуалізації баз даних передплатників.

3. Спікери конференції — справжні аси своєї справи.

Це люди, які досконало володіють теорією, блискучі практики, які готові поділитися своїми успішними кейсами зі слухачами Академії WebPromoExperts. Це Денис Каплунов, Дмитро Кудренко (eSputnik), Олександр Рись (SendPulse), Олена Мельон («Академия продающих писем»).

Серед учасників конференції — 12 спікерів. В рамках заходу заплановано інтерактивний круглий стіл на тему «Що важливо в e-mail-маркетингу». Конференція триватиме протягом робочого дня, з 10:00 до 18:00.

Програма конференції:

  • «Чому це працює. Кейс WebPromoExperts», Антон Воронюк — керівник WebPromoExperts
  • «5 email кейсів для різних видів бізнесу», Олександр Рись — маркетолог в SendPulse
  • «Побудова серій листів: особливості, тонкощі, фішки», Дмитро Кот — керівник «Агентства Продающих Текстов»
  • «Реактивація бази», Альона Мельон — керівник проекту в EmailШеф
  • «Організація імейл-розсилки для офлайн-мережі», Микита Коваленко — digital-менеджер мережі Епіцентр К
  • «Побудова системи email-маркетингу для вузької ніші. Кейс 220вольт», Микита Поляк — інтернет-маркетолог у 220Volt.com.ua
  • Круглий стіл «Що важливо у email-маркетингу», Альона Мельон, Олександр Рись, Микита Поляк
  • «Правила нейрокопірайтинга в email», Денис Каплунов — CEO та Founder в «Студия Дениса Каплунова»
  • «Імейл для В2В: раціо vs емоціо», Вікторія Абєд — руководитель департамента маркетинговых коммуникаций Allbiz
  • «Як отримувати великі продажі з маленьких баз», Петро Пономарьов — власник в 1DMA
  • «Кейс Prom.ua», Марія Попко — Prom.ua
  • «Як аналізувати ефективність розсилок», Дмитро Кудренко — CEO «eSputnik»

За цей час учасники прослухають ряд корисних лекцій. Зокрема, про те, як і чому ефективно працює email-маркетинг, про роботу поштових сервісів «зсередини», про «реанімаційні листи» і так далі. Також будуть розглянуті п'ять кейсів в цій сфері інтернет-маркетингу для різних видів бізнесу. Окрему увагу лектори приділять email-маркетингу для великих і невеликих інтернет-магазинів.

Організатори конференції: WebPromo, SendPulse, Студия Дениса Каплунова.

Завдяки конференції учасники заходу дізнаються про нові тренди в email-маркетингу, та про те, які інструменти і стратегії будуть найбільш ефективні і популярні в 2016 році. Для участі в конференції необхідна попередня реєстрація.

Зареєструватися

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-