Соціальні програми Кока-Кола перемогли у конкурсі «Корпоративне волонтерство в Україні 2014-2015»

Соціальні програми Кока-Кола перемогли у конкурсі «Корпоративне волонтерство в Україні 2014-2015»

1752
Ukrinform
Київ, 15 січня 2016 — компанію «Кока-Кола Беверіджиз Україна» визнано переможцем  національного конкурсу «Корпоративне волонтерство в Україні 2014-2015» у двох номінаціях. 

Волонтерська програма компанії «Допомога центру «Смарагдове місто» перемогла у номінації «Робота з внутрішньо переміщеними особами», а програма з донорства крові «Здай кров-врятуй життя» у номінації «Партнерська програма: Здоров’я».

Опіку над вихованцями «Смарагдового міста» компанія розпочала більше року тому і за цей час було зібрано і відправлено мешканцям закладу 10 благодійних караванів з речами першої необхідності, сезонним одягом та взуттям, водою та напоями; організовано освітні заходи, творчі майстер-класи та екскурсії для дітей; залучено чисельну кількість співробітників та десятки інших компаній в якості волонтерів. Детальну інформацію про програму можна знайти за посиланням: Допомога центру «Смарагдове місто»,

сторінка у Facebook https://www.facebook.com/groups/emeraldcitysupport/

Інша волонтерська ініціатива компанії з донорства крові співробітниками стартувала влітку 2013 року у Всесвітній день донора, і відтоді було організовано вже шість  донорських акцій, під час яких 230 співробітників здали 93.2 літрів крові для передачі Київському міському центру крові. Акція традиційно проходить на території офісу компанії у комфортних та абсолютно безпечних умовах, під наглядом бригади лікарів. З кожним роком до донорського руху приєднується все більше співробітників. Детальну інформацію про програму можна знайти за посиланням: Здай кров — врятуй життя

Конкурс, що тривав впродовж минулого року, зібрав кращі практики бізнесу, які допомагають вирішувати гострі соціальні та екологічні проблеми суспільства, залучаючи експертизу компаній та знання, досвід і робочий час співробітників. Заявки оцінювалися журі, до складу якого увійшли представники мережі Глобального Договору ООН, українських медіа та профільних експертних організацій. Оцінка відбувалась за британською методологією, розробленою організацією Business in the Community, яка є однією з провідних експертних організацій Європи у сфері розвитку корпоративної соціальної відповідальності та корпоративного волонтерства.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-