Європейський сніданок для українців

Європейський сніданок для українців

Укрінформ
Бути європейською країною - значить сповідувати відповідні підходи до виробництва харчової продукції, дотримуватися норми та вимоги до її якості.

Тільки це в кінцевому підсумку дозволить забезпечити населення країни корисними і смачними продуктами харчування. Багато українських компаній вже зрозуміли, що принцип «все найкраще - на експорт» не працює. Сьогодні важливо отримати довіру і визнання вітчизняного споживача. Покупець же завжди голосує гаманцем, і якщо продукція неякісна, то ніяка рекламна кампанія не зможе виправити цю ситуацію. Не перший рік стабільною популярністю у споживачів користується торгова марка «Добродія», яка за даними агентства Pro-Consulting впевнено посідає перше місце на ринку фасованих пластівців вітчизняного виробництва.

Здоров'я. Для чого ми їмо? Від відповіді на це питання безпосередньо залежить і наше самопочуття, і здоров'я. За багато років еволюції організм навчився отримувати все необхідне для повноцінної життєдіяльності з їжі, яка складається з різних натуральних продуктів харчування. А з розвитком харчової промисловості і появою сучасних технологій, людина навчилася змінювати не тільки структуру, але і склад, і навіть природні властивості інгредієнтів.

Торгова марка «Добродія» у своїй роботі застосовує підхід, заснований на обов'язковому збереженні корисних властивостей вихідного продукту. Інноваційним для українського ринку став і випуск нової лінійки - пластівців і сумішей злаків з додаванням фруктів: кураги, вишні, яблука. У чому ж унікальність нових продуктів? Вона полягає в тому, що на полицях супермаркетів, як правило, представлені «складні» продукти, що містять в собі широкий спектр добавок, іноді не дуже корисних. Рецептура ж «фруктової лінійки» «Добродія», по вже існуючій для торгової марки традиції, не допускає використання різного роду наповнювачів - лише високоякісні злаки і тільки корисні фрукти, що дозволяє віднести її до категорії здорового харчування.

Даний напрямок логічно продовжується і трьома видами харчових висівок: вівсяних, пшеничних і житніх, чия ефективність в очищенні організму неодноразово доведена представниками вітчизняної та зарубіжної науки. Клітковина, як основний компонент висівок, є джерелом харчових волокон, а які у них мінерали і вітаміни групи В, роблять продукт невід'ємною частиною дієтичного харчування.

Незамінним елементом лінії товарів для здорового харчування «Добродія» є льон-Експрес. Очищені насіння льону, оброблені за допомогою передової інфрачервоної технології, зберігають в собі вітаміни А, В, Е і Р, а також незамінні омега-3 кислоти. Регулярне вживання дозволяє понизити рівень холестерину і глюкози в крові, забезпечує нормальне функціонування шлунково-кишкового тракту, необхідні умови обмінних процесів і загального зміцнення організму.

Різноманітність. Значна популярність пластівців має просте пояснення: злакові - це традиційна частина раціону українців. Манна каша в дитячому садку, вівсянка вранці, а гречка взагалі зарахована до стратегічним для продовольчої безпеки продуктам. Сьогодні традиційні для українців злаки на новій хвилі популярності. Здоровий спосіб життя і здорове харчування, як невід'ємний елемент, стали у нас трендом, як і в багатьох країнах світу. А широкий асортимент ТМ «Добродія» дозволяє кожному самостійно вибрати улюблений смак.

Але пластівці - це не тільки каші, це ще відмінний інгредієнт для приготування різноманітних страв: супів, котлет, киселів, випічки. Можна провести аналогію з тією ж соєю в азіатській кухні - продукт фактично універсальний. Але на відміну від трансгенної сої, зернові, які є сировиною для створення сумішей пластівців, таких проблем не мають.

В основі філософії торгової марки «Добродія» лежать непорушні поняття: здорове харчування і різноманітність для споживача. Це і забезпечує їй стабільну популярність протягом тривалого часу на національному ринку.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-