Урядовий контактний центр: Громадяни скаржаться на відсутність або неналежний рівень опалення в оселях

Урядовий контактний центр: Громадяни скаржаться на відсутність або неналежний рівень опалення в оселях

Укрінформ
Тепло в оселях українців має бути за будь-якої погоди, і в першу чергу - під час сильних морозів

Тепло в оселях українців має бути за будь-якої погоди, і в першу чергу - під час сильних морозів. Адже перед початком опалювального сезону 2013-2014 рр. уряд провів підготовчу роботу, зокрема масштабні тренування щодо оперативного реагування на аварійні ситуації.

Так, за словами віце-прем'єр-міністра України Олександра Вілкула під час всеукраїнської селекторної наради, з початку опалювального сезону сталося кілька аварійних ситуацій з тимчасовим припиненням теплопостачання - в Тернопільській, Кіровоградській, Донецькій областях та місті Києві. А також близько 340 локальних пошкоджень тепломереж. Проте всі пошкодження ліквідовувались оперативно.

Як повідомили Укрінформу в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), загалом минулого року надійшло майже 6,5 тисяч звернень стосовно теплозабезпечення об’єктів житлового фонду.

"Зокрема, з початку опалювального сезону 2013-2014 рр. надходили численні скарги на відсутність опалення та неякісне теплопостачання у житлових будинках від жителів з різних регіонів країни. І з початку нового року громадяни продовжують скаржитися на відсутність або неналежний рівень опалення, однак спостерігається суттєве зменшення надходжень таких скарг", - ідеться у повідомленні Центру.

Завдяки зверненню на урядову телефонну "гарячу лінію" багатьом заявникам вдалося вирішити проблеми з опаленням. Так, пенсіонерка з м.Полтава повідомила про те, що протягом двох тижнів була відсутня послуга централізованого опалення за її адресою проживання. За інформацією департаменту житлово-комунального господарства Полтавської облдержадміністрації після проведення балансоутримувачем КП "ЖЕО №2" регулювання внутрішньобудинкової системи опалення робота системи опалення квартири стабілізувалася, про що заявниця підтвердила у телефонній розмові з фахівцем Центру.

Мешканка м.Дніпродзержинськ Дніпропетровської області поскаржилася, що у її квартирі відсутнє централізоване опалення внаслідок проведення ремонтних робіт внутрішньобудинкової системи опалення. З даним питанням заявниця зверталась до комунального підприємства "Дніпродзержинськтепломережа", проте питання залишилося невирішеним. Дніпродзержинська міська рада повідомила, що фахівцями КП "Дніпродзержинськтепломережа" виконано регулювання теплоносія по стояках, після чого система теплопостачання у квартирі заявниці приведена до робочого стану.

На урядову телефонну "гарячу лінію" у грудні звернулася жителька м.Херсон з приводу відсутності теплопостачання за адресою її проживання з початку опалювального сезону. За інформацією голови ОСББ "Старт" відбувся прорив зовнішньої тепломережі біля житлового будинку, в якому мешкає заявниця. Спеціалістами ПАТ "Херсонська ТЕЦ" аварійну ситуацію усунуто, теплопостачання будинку відновлено. Через зворотний зв’язок з’ясовано, що питання вирішено повністю.

Пенсіонерка з м.Миколаїв поскаржилася на відсутність послуги опалення у під'їзді її будинку. З даного питання зверталася до КП "Бриз", проте допомоги не отримала. Виконком Миколаївської міськради повідомив, що відповідно до припису теплопостачальної організації ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" балансоутримувачем житлово-комунальним підприємством "Бриз" Миколаївської міської ради були виконані роботи з чищення стояку системи опалення у будинку. На дзвінок фахівця Центру заявниця повідомила, що послугу опалення відновлено.

Підприємець з м.Харків звернувся зі скаргою на недостатній рівень централізованого опалення (ледь теплі батареї) у будинку за адресою проживання. Заявник повідомив, що температура повітря в квартирі становить +14°С. Департаментом комунального господарства Харківської міської ради роз’яснено, що КП "Харківські теплові мережі" виконано додаткові регулювально-налагоджувальні роботи на внутрішньобудинковій системі опалення житлового будинку №8 по пр.Академіка Курчатова. Зі слів заявника, якість надання послуги опалення покращилася.

Жителька Амур-Нижньодніпровського району м.Дніпропетровськ поскаржилася на відсутність теплопостачання у її квартирі. За інформацією виконкому Дніпропетровської міської ради, після налагоджувальних робіт опалення в квартирі заявниці подано в повному обсязі. Через зворотний зв’язок із заявницею з’ясовано, що теплопостачання надається якісно.

Загалом за період з 17 по 24 січня 2014 року на урядову телефонну "гарячу лінію" та через Інтернет звернулися 13 тисяч 924 заявника.

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-