Питання корупції, які обурені громадяни порушують у зверненнях, допомагає вирішити урядова телефонна

Питання корупції, які обурені громадяни порушують у зверненнях, допомагає вирішити урядова телефонна "гаряча лінія"

Укрінформ
Глава держави 20 червня доручив підготувати засідання Ради національної безпеки і оборони, на якому будуть розглянуті питання боротьби з корупцією

Президент України Віктор Янукович у вступному слові до щорічного Послання Верховній Раді України зазначив, що у поточному році будуть зроблені нові кроки для посилення боротьби з корупцією, продовжиться робота над виробленням механізмів персональної відповідальності чиновників усіх рівнів за реалізацію реформ. Зросте відповідальність за порушення законодавства у сфері надання адміністративних послуг.

Глава держави 20 червня доручив підготувати засідання Ради національної безпеки і оборони, на якому будуть розглянуті питання боротьби з корупцією. Це сприятиме реформуванню системи державного управління, переходу до моделі держави, орієнтованої на обслуговування потреб людей.

У руслі реалізації цього завдання функціонує урядова телефонна "гаряча лінія" - дієвий засіб комунікації влади і громадськості з різноманітних питань суспільного життя, реагування органів влади на життєво важливі проблеми, що порушуються заявниками.

Як повідомили Укрінформу в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), у І півріччі цього року на урядову телефонну "гарячу лінію" та через Інтернет надійшло 173 звернення з повідомленнями про корупційні дії службових осіб органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, що в 1,7 раза більше кількості звернень, що надійшли на цю тему в І півріччі минулого року. Однак з огляду на специфічність питання окремі заявники, звертаючись на "гарячу лінію", не бажають надавати свої особисті данні.

"Переважали нарікання стосовно вимагання посадовцями хабарів щодо вирішення питань, з якими зверталися громадяни, зокрема, надання медичної допомоги, видача дозвільних документів тощо. Здебільшого заявники скаржилися на корупційні дії посадових осіб правоохоронних органів, у тому числі працівників ДАІ. Якщо кількість скарг на працівників правоохоронних органів порівняно з першим півріччям минулого року збільшилася у 2,5 рази, то щодо співробітників ДАІ - у 4 рази. Також найпоширенішими є скарги на працівників медичних закладів та закладів освіти, однак, порівняно з минулими періодами ситуація суттєвих змін не зазнала", - повідомили у Центрі.

Переважно скарги надходили з Харківської, Донецької та Одеської областей, а також з м. Київ та АР Крим. Порівняно з І півріччям минулого року, відбулося зростання кількості скарг з Чернівецької та Харківської областей.

Так, заявниця з Турківського району Львівської області поскаржилася на корупційні дії бухгалтера сільської ради, яка вимагала сплати коштів за користування сільським будинком культури для проведення святкування весілля. Головне управління міністерства внутрішніх справ України у Львівській області повідомило, що з даного питання розпочато досудове слідство. Під час зворотного зв'язку із заявницею з'ясовано, що після звернення на урядову телефонну "гарячу лінію" святкування весілля в сільському будинку культури відбулося безкоштовно.

Заявник з м. Херсон (засновник та керівник ТОВ) поскаржився на корупційні дії службових осіб Херсонської обласної податкової міліції, які вимагали сплатити значну суму коштів для забезпечення безперешкодної діяльності його підприємства. За інформацією Державної податкової служби, дане звернення було направлено на розгляд до прокуратури Херсонської області.

Заявник з м. Одеса звернувся з проханням повернути кошти у розмірі 2500 грн, які йому довелось сплатити завідуючому відділенням Одеської лікарні за проведення операції. Під час зворотного зв'язку із заявником стало відомо, що після звернення на урядову телефонну "гарячу лінію" кошти за проведену операцію йому було повернуто в повному обсязі.

Наявність таких скарг свідчить про необхідність вжиття відповідними органами заходів щодо запобігання і протидії корупції та ефективних системних дій для усунення недоліків та забезпечення дотримання законності у проблемних сферах.

З 21 червня ц. р. на базі Урядового контактного центру за номером урядової телефонної "гарячої лінії" 0-800-507-309 запроваджено спеціалізовану "гарячу лінію" для звернень громадян з питань корупційних дій у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах.

Центр також поінформував, що за минулий тиждень на урядову телефонну "гарячу лінію" та через Інтернет надійшло 12767 звернень.

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-