Питання своєчасної виплати зарплат працівникам бюджетних установ - у полі зору урядової телефонної "гарячої лінії"

Укрінформ
Питання оплати праці є пріоритетними в реалізації державної політики у соціальній сфері. Зусиллями уряду вдалося ліквідувати затримки з виплатою заробітної плати на місцях, які виявилися наприкінці минулого року. Таким чином посилення контролю за своєчасністю виплати заробітної плати, зокрема працівникам бюджетної сфери, позначилося на значному зменшенні кількості звернень на урядову телефонну "гарячу лінію" з цих питань у поточному році порівняно з показниками останніх місяців 2012 року.

Питання оплати праці є пріоритетними в реалізації державної політики у соціальній сфері. Зусиллями уряду вдалося ліквідувати затримки з виплатою заробітної плати на місцях, які виявилися наприкінці минулого року. Таким чином посилення контролю за своєчасністю виплати заробітної плати, зокрема працівникам бюджетної сфери, позначилося на значному зменшенні кількості звернень на урядову телефонну "гарячу лінію" з цих питань у поточному році порівняно з показниками останніх місяців 2012 року.

Як повідомили УКРІНФОРМу в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку року заявники переважно порушували питання несвоєчасної виплати заробітної плати, невиплати, а також невиплати коштів при звільненні.

"Зокрема, у частині несвоєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери зареєстровано 246 звернень, які здебільшого надходили від працівників Луганської, Львівської, Івано-Франківської, Одеської, Херсонської та Київської областей. Варто виокремити регіони, з яких такі звернення не надходили взагалі - Закарпатська, Рівненська, Чернівецька області та м.Севастополь", - поінформували у Центрі.

Зареєстровані також 24 скарги щодо заборгованості з виплати заробітної плати працівникам інших організацій, що фінансуються з держбюджету. Після звернення на урядову телефонну "гарячу лінію" погашення заборгованості відбувалося протягом кількох днів.

Так, наприклад, заявниця з Одеської області повідомила про невиплату заробітної плати у відділі ДУ "Обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України". Фахівці Урядового контактного центру з'ясували у заявниці, що через 3 дні заборгованість було погашено. Подібна ситуація відбулася з виплатою авансу за березень цього року на станції швидкої допомоги на Київщині, де кошти було виплачено через 4 дні після звернення на урядову телефонну "гарячу лінію".

Отже питання погашення існуючої заборгованості по заробітній платі та уникнення таких ситуацій у майбутньому потребує посиленого контролю з боку органів державної влади за дотриманням законодавства про оплату праці, а також персональної відповідальності керівників підприємств, установ та організацій за такі порушення.

Загалом з 12 по 19 квітня 2013 року на урядову телефонну "гарячу лінію" та веб-сайт Урядового контактного центру надійшло 9 тисяч 582 звернення.

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-