Громадяни звертаються на урядову телефонну

Громадяни звертаються на урядову телефонну "гарячу лінію" з приводу функціонування мереж зв'язку - Урядовий контактний центр

Укрінформ
Чимало людей скаржиться на якість послуг, що надаються державними підприємствами та об'єднаннями зв'язку в Україні

Державнi підприємства та об'єднання зв'язку в Україні зобов'язанi задовольняти потреби споживачів усіх видів зв'язку. Проте чимало людей скаржиться на якість послуг, що ними надаються.

Як повідомили УКРІНФОРМу в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку 2013 року з питань функціонування мереж зв'язку на урядову телефонну "гарячу лінію" надійшли 994 звернення.

"Варто відзначити звернення заявників, що стосуються ремонту та обслуговування мереж стаціонарного телефонного зв'язку (17% від загальної кількості з цієї тематики) та проводового радіомовлення (14%), оплати послуг засобів зв'язку (15,2%), якості наданих послуг (12%) та постійного підвищення тарифів на засоби зв'язку (6%). Громадяни також надають пропозиції про внесення змін до законодавства", - повідомили в Центрі.

Усі звернення Урядовий контактний центр надсилає для розгляду та відповідного реагування Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, обласним державним адміністраціям. Серед прикладів вирішення питань заявників варто виокремити наступні.

Жителька м. Верхньодніпровськ Дніпропетровської області поскаржилася на неякісне надання послуги Інтернету "ОГО", що забезпечується ПАТ "Укртелеком". Управління транспорту, зв'язку та дорожнього будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації повідомило, що за інформацією Дніпропетровської філії ПАТ "Укртелеком", причиною нестабільного надання послуги було пошкодження кімнатної проводки у приміщенні. Послугу відновлено та запропоновано заявниці замінити модем, що періодично втрачає налаштування, на акційний.

Заявниця з м. Донецьк звернулася від імені сина у зв'язку з відсутністю стаціонарного телефонного зв'язку за адресою його проживання. Послуги надає ТОВ Компанія "УСТК" м. Донецьк. Для вирішення питання син заявниці неодноразово звертався до бюро ремонту даної організації, проте питання залишалося не вирішеним. Головне управління розвитку базових галузей промисловості, енергетики та енергоефективності Донецької облдержадміністрації повідомило, що за інформацією ТОВ Компанія "УСТК", причиною відсутності функціонування телефону було пошкодження магістрального кабелю. Після усунення пошкодження параметри телефонної лінії відповідають нормам технічної експлуатації, телефон сина заявниці працює задовільно. Фахівці Урядового контактного центру переконалися в цьому, зателефонувавши заявниці.

Жителька м. Кіровоград звернулася з проханням сприяти відновленню роботи стаціонарного телефонного зв'язку за адресою її проживання. Департамент інфраструктури та промисловості Кіровоградської облдержадміністрації повідомив, що за інформацією міської філії ПАТ "Укртелеком", у ході проведеної перевірки фахівцями центру телекомунікаційних послуг м. Кіровограда виявлено пошкодження розподільного кабелю, яке в подальшому було усунуто. Заявницю також поінформували, що їй було проведено перерахунок абонентської плати.

Пенсіонерка, інвалід ІІІ групи із смт Сахновщина Харківської області звернулася на урядову телефонну "гарячу лінію" із проханням сприяти підключенню послуги Інтернет в її оселі, оскільки це питання з жовтня минулого року на місцевому рівні не вирішувалося. Харківська облдержадміністрація повідомила, що працівниками філії ПАТ "Укртелеком" проведено перевірку технічної можливості підключення послуги та підключено Інтернет.

Загалом на урядову телефонну "гарячу лінію" та через веб-сайт Урядового контактного центру з 1 до 7 березня 2013 року звернулися 8913 заявників зі скаргами, заявами та пропозиціями.

Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-