Посилено увагу до звернень громадян, які скаржаться на неналежне теплопостачання - Урядовий контактний центр

Посилено увагу до звернень громадян, які скаржаться на неналежне теплопостачання - Урядовий контактний центр

Укрінформ
З початком опалювального сезону на особливому контролі - теплопостачання в лікарнях, поліклініках, школах, дитсадках

З початком опалювального сезону на особливому контролі - теплопостачання в лікарнях, поліклініках, школах, дитсадках. У цьому зв'язку Урядовий контактний центр посилив увагу до звернень громадян, які скаржаться на відсутність чи неналежний рівень опалення.

Такі звернення невідкладно надсилаються відповідним органам виконавчої влади для оперативного реагування, повідомили УКРІНФОРМУ в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр).

"Незважаючи на звіти керівників окремих органів виконавчої влади та міських голів про готовність до опалювального сезону 2012-2013 рр., з його початком спостерігалася тенденція до зростання кількості скарг на відсутність або недостатній рівень теплопостачання. Так, на урядову «гарячу лінію» надійшло понад 3 тисячі звернень стосовно теплозабезпечення об'єктів соціальної сфери та житлового фонду", - констатували у Центрі.

Проблема відсутності або недостатнього рівня опалення, зокрема, торкнулася освітніх закладів. Зареєстровано 220 звернень, у яких жителі з усіх регіонів повідомляли про необхідність підключення та налагодження систем теплопостачання дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, а також навчальних корпусів та гуртожитків вишів. Найбільше таких звернень надійшло у жовтні. У листопаді люди здебільшого зверталися з проханням забезпечити стабільне теплопостачання, яке переривалося через технічні збої або введення в дію нових систем.

Так, жителька с. Стрілкового Генічеського району Херсонської області звернулася з приводу відсутності опалення у сільській загальноосвітній школі. За інформацією місцевої райдержадміністрації, початок опалювального сезону розпочнеться після того, як середньодобова температура повітря протягом трьох діб буде нижче 8 градусів за Цельсієм. З формальної точки зору, райдержадміністрація не порушила нормативів, але ж ідеться про дітей, які опинилися без тепла. Фахівці Урядового контактного центру зателефонували заявниці та з'ясували, що теплопостачання в школі забезпечене.

Жителька м. Красноперекопська АР Крим звернулася з приводу відсутності опалення у ДНЗ №7 "Родничок" та № 13 "Казка". Міська рада після вжиття належних заходів повідомила, що котельні міста запущені й працюють у штатному режимі, подача тепла здійснюється на всі соціальні об'єкти міста. Фахівці Центру також з'ясували у заявниці, що проблему вирішено.

Центром зареєстровано також низку звернень щодо відсутності опалення у закладах охорони здоров'я. Заявники здебільшого скаржилися на відсутність опалення у районних та міських лікарнях. Жителька с. Тритузного Солонянського району Дніпропетровської області звернулася щодо відновлення теплопостачання у районній лікарні. Фахівці Урядового контактного центру надіслали звернення Дніпропетровській облдержадміністрації. Головне управління охорони здоров'я Дніпропетровської області проінформувало, що теплопостачання відновлене, всі будівлі центральної районної лікарні опалюються. Цю інформацію підтвердила і заявниця.

Загалом з 23 по 29 листопада 2012 року на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 8936 заявників зі скаргами, заявами та пропозиціями.

Урядова телефонна «гаряча лінія» працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-