У Києві назвали причини вчорашніх проблем із купівлею е-квитків
Як передає Укрінформ, про це повідомляє КП ГІОЦ на сторінці у Фейсбуці.
"Компанія-виробник програмного забезпечення АСОП разом із співробітниками ГІОЦ виявили, що вчора, 30 серпня, відбулася розсинхронізація службової бази даних і кластера. В результаті цього ядро квиткової системи не взаємодіяло із зовнішніми програмними компонентами", - йдеться у повідомленні.
Зокрема, для пасажирів не функціонувала опція поповнення гаманців, транспортних карт і придбання одноразових QR-квитків. Оплата проїзду раніше купленими одноразовими QR-квитками або транспортними картами з уже придбаними поїздками відбувалася гарантовано і штатно.
«Локалізувавши місце технічного збою, наші інженери негайно приступили до перемикання кластера службової бази даних на резервний, який перебував у повній готовності, але перемикання відбулося некоректно. Перемикання роботи системи з основного майданчика на резервну систему спричинило до різкого сплеску трафіку зі сторони бортових комп’ютерів. Після виявлення цього факту, зміни відповідних налаштувань і виправлення помилок були проведені роботи зі стабілізації основної та резервної системи. Після цього відновили доступ до сервісів і компонентів», – розповіли фахівці компанії Ridango AS.
Експрес-аналіз перших годин роботи системи підтвердив, що всі дані цілі і неушкоджені, зокрема, інформація про поїздки пасажирів під час реанімації системи. В поведінку транспортних бортових комп’ютерів внесли зміни і перевірили стабільність роботи системи.
«Системи, подібні до Електронного квитка Києва, – це складні інженерні конструкції, що складаються з великого набору компонентів і елементів. Вкрай складно повністю запобігти програмним або апаратним збоям усіх елементів такої великої системи», – зазначили інженери Ridango.
Наразі фахівці компанії проводять всебічний і докладний аналіз позаштатної ситуації, яка сталася, щоб підвищити надійність роботи системи.
Як повідомлялося, у Києві 30 серпня стався збій із поповненням транспортних карток.
Наразі автоматизована система оплати проїзду в громадському транспорті працює у штатному режимі.
У серпні транспортною картою у Київському метро оплатили проїзд 8 мільйонів разів та понад 4 мільйони разів в наземному транспорті.