Будівельники запевнили Кличка, що Шулявський міст відкриють до кінця року
Як повідомляє пресслужба мера Києва, на будівельному майданчику він зібрав представників підрядника і субпідрядника, головних фахівців зі зведення мосту.
“Сьогодні багато спекуляцій щодо цього будівництва: лунають сумніви в тому, що міст будується; дехто стверджує, що шляхопровід нібито не зведуть вчасно. Тому від фахівців, від підрядника я хочу почути чітку відповідь: чи встигаємо ми здійснити необхідні роботи, щоб наприкінці грудня новим мостом вже рухався транспорт?”, - звернувся до будівельників Кличко.
Сьогодні на мосту тривають підготовчі роботи до встановлення конструкції мосту на тимчасові опори. Підрядники запевнили мера, що на початку листопада конструкція вже буде встановлена. А в кінці грудня планують відкрити рух автотранспорту новим мостом.
Кличко проінспектував будівництво Шулявського мосту / Фото: kiev.klichko.org“На сьогодні зібрали три прогони з металоконструкцій. Два з них вже встановлені на тимчасові опори там, де і будуть стояти. Третій прогін - над проспектом Перемоги - ми плануємо встановити на тимчасові опори 11-13 жовтня, тобто в наступні вихідні”, - зазначив головний інженер компанії “Північно-Український будівельний альянс” Віталій Чеберяк.
Зібрав на будівельному майданчику представників підрядника і субпідрядника, головних фахівців зі зведення Шулявського мосту. Щоб почути чітку відповідь на питання, що хвилює всіх киян...https://t.co/ainEuAOcBB pic.twitter.com/WW9k4eAykK
— Віталій Кличко (@Vitaliy_Klychko) 2 жовтня 2019 р.
Він додав, що на час монтажу третього прогону рух транспорту проспектом Перемоги перекриватимуть.
Також, за словами підрядників, паралельно тривають роботи з облаштування підпірної стіни з боку заводу “Більшовик”. Її довжина - близько 90 метрів, висота – майже 8 метрів. Наразі на об’єкті працює 45 фахівців.
Представник субпідрядника, генеральний менеджер голандсько-української компанії “Маммут-Україна” Руслан Сирбу запевнив, що компанія зацікавлена у якнайшвидшому виконанні робіт, у яких задіяна її техніка: для ефективності і темпів роботи на будівництво мосту до Києва з Нідерландів прибув "мегадомкрат" - багатофункціональні модульні платформи, що рухаються в заданих напрямках і підіймають вантажі до двох тисяч тонн на висоту 20 метрів. Також на шляхопроводі, вперше в Україні, - гігантський монтажний кран.
Щодо термінів виконання робіт зі зведення шляхопроводу голова ради директорів компанії "Укрбуд" Юрій Пелих зазначив, що будівництво подібного мосту за такий нетривалий час відбувається в Україні вперше.
“Швидше, ніж Шулявський, мости в Україні ще не будувалися. І нові технології, що ми тут використовуємо, в нашій країні ще жодного разу не застосовувалися”, - підкреслив Пелих.
Мер Києва наголосив, що місто виконує свої зобов’язання перед підрядниками і вимагає дотримання термінів будівництва важливого інфраструктурного об’єкту столиці. Тому наприкінці грудня, як і планували, рух транспорту новим мостом має бути відкритий.