Киянам повернули помилково нараховані за світло 28 мільйонів
Про це Укрінформу повідомили у прес-службі компанії.
"На особові рахунки клієнтів Київських енергетичних послуг зараховані кошти, що були помилково сплачені споживачами у лютому за старими реквізитами. Компанія отримала 28 млн грн від попереднього постачальника – «ДТЕК Київські електромережі», якому по інерції продовжували платити деякі кияни. Перераховані суми клієнти зможуть побачити в особистому кабінеті, також вони будуть враховані у березневих платіжках за електроенергію", - йдеться у повідомленні компанії.
Постачальник електроенергії нагадав, що платежі від населення за спожиту в 2019 році електроенергію приймає тільки компанія «Київські енергетичні послуги», визначена державою єдиним постачальником універсальних послуг в Києві.
"Реквізити постачальника, відповідно, змінилися. Проте деякі кияни за звичкою сплачували рахунки старому постачальнику, «ДТЕК Київські електромережі», який з 1 січня виконує функції оператора системи розподілу і відповідає за мережеву інфраструктуру", - пояснили у компанії.
У ТОВ зазначили, що якщо клієнт випадково заплатив не туди, звертатися до контакт-центру чи відвідувати центр обслуговування немає необхідності.
"Питання з перерахуванням коштів компанія повністю взяла на себе. Найкраще, що ви можете зробити – зайти в особистий кабінет і переконатись у цьому. При цьому, у порівнянні з помилковими оплатами січня, можна впевнено казати про зростання платіжної дисципліни киян, за що ми дякуємо своїм клієнтам і йдемо їм назустріч, розвиваючи додаткові канали зв‘язку з постачальником та способи оплати за спожиту електроенергію», - прокоментував директор Київських енергетичних послуг Віктор Мельников.