Столична влада затягує старт будівництва транспортної розв’язки біля Києва – Укрдорінвест

Столична влада затягує старт будівництва транспортної розв’язки біля Києва – Укрдорінвест

Укрінформ
Київська міська державна адміністрація з невідомих причин зволікає із видачею дозволу Укравтодору на будівництво транспортної розв’язки на трасі Київ-Чоп у районі с. Чайки.

Про це повідомила Укрінформу директор ДП "Укрдорінвест" Олена Криворучко.

"Сьогодні ми займаємось реалізацією проекту "Покращення транспортно-експлуатаційного стану доріг на підходах до міста Києва". Фінансування проекту здійснюється за рахунок кредитних коштів Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку. У рамках проекту мають бути побудовані п’ять розв’язок навколо Києва, зокрема три на дорозі Київ-Чоп та дві на автомобільній дорозі Київ-Одеса. Щодо чотирьох розв’язок питань немає, а ось для п’ятої, що знаходиться на трасі Київ-Чоп в районі с. Чайки, вже протягом кількох років ми не можемо добитись виділення земельної ділянки площею близько 3,5 га, аби в нормальному режимі реалізувати проект. Питання передається від комісії до комісії, і потім воно або відкладається, або та чи інша комісія відхиляє прохання Укравтодору. Останній раз ми отримали відмову 18 липня цього року, коли комісія Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами не прийняла рішення, при тому, що три особи виступили "за", одна – "проти", а ще 5 просто утримались або не голосували", - заявила Криворучко.

За її словами, розв’язка в районі житлового масиву Чайки потрібна для того, аби уникнути постійних заторів, які щовечора починаються від Нивок, а також зменшити кількість ДТП на цій ділянці.

"Лише за період 2016-2017 років на ділянці трапилося 25 ДТП, із яких 8 – це ДТП із важкими наслідками. Сьогодні перехрещення доріг там виконано на одному рівні із віднесеними лівими поворотами. Як наслідок, існує серйозний ризик ДТП і значні дорожні затори, які стабільно розпочинаються у години пік аж від Нивок. А враховуючи, що ситуація тягнеться із 2011 року, а термін будівництва розв’язки становить 24 місяці, то за цей період її можна було б спорудити уже щонайменше три рази", - розповіла Криворучко.

Читайте також: Відремонтувати ділянки дороги Київ – Чернігів хочуть 50 компаній

Як відомо, у 2014 році Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор), у сфері управління якого перебуває ДП "Укрдорінвест", отримало від Київзеленбуду та його підрозділів дозвіл на вилучення потрібної ділянки, після чого повторно звернулося до департаменту земельних ресурсів КМДА для отримання дозволу на розробку землевпорядної документації, але не отримало від КМДА погодження. Як повідомляють в Укравтодорі, виконуючи зобов’язання перед банками-кредиторами, Агентство вже провело міжнародні конкурсні торги з відбору підрядника та очікує погодження результатів торгів та присудження контракту переможцю від ЄБРР та ЄІБ. В Агентстві додають, що вже зверталися до очільника Києва Віталія Кличка, аби він сприяв вирішенню проблеми та зробив можливою реалізацію проекту.

Укрінформ звернувся по коментар щодо цієї ситуації до київської міської влади.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-