Кличко: Наша принципова позиція – реклами в столиці має бути менше

Кличко: Наша принципова позиція – реклами в столиці має бути менше

Укрінформ
Влада Києва разом з власниками рекламних компаній розробила правила розміщення зовнішньої реклами в Києві. Тепер її кількість на вулицях столиці зменшиться.

Про це заявив мер Києва Віталій Кличко в ефірі одного з телеканалів, йдеться на Офіційному порталі Києва. 

«Наша принципова позиція – кількість реклами на вулицях столиці має бути меншою. Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку. І домовилися про те, що зовнішньої реклами в місті повинно бути менше. Сьогодні, наприклад, ви не побачите в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів, - відзначив  Кличко. - Діють ухвалені  правила. Це стосуватиметься і метрополітену. Ми мінімізуємо кількість реклами, яка «закриває» як вагони метро, так і самі станції».

За словами столичного мера, нагальним є питання впорядкування розміщення реклами на транспорті.

Читайте також: На вихідні обмежать рух на Ярославому Валу

Кличко заявив, що дав відповідне доручення профільному заступнику Олексію Резнікову та Управлінню з питань реклами КМДА щодо розробки в стислі терміни схеми розміщення реклами на транспорті. Її, зокрема, не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій. Також реклама не повинна псувати вигляд станцій-пам'яток архітектури.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-