Експерт пояснив, чому злива у Києві перетворилась на “потоп”
Про це під час прес-конференції повідомив директор Інституту міста Олександр Сергієнко, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"У Київ щороку (взимку - ред.) завозили 100 тис. тонн піску, розсипали на дорогах. Навесні його прибирають, однак частина потрапляє у стоки. Плюс усілякий непотріб: гілки, недопалки, пластикові пакети. Тому Київавтодор весну починає з того, що чистить (каналізаційні - ред.) колодязі, яких у Києві 30 тисяч", - сказав Сергієнко.
За його словами, окрім засмічення, свою роль також відіграє неправильне прокладання зливової каналізації: оскільки у Києві складний рельєф, прокладання такої каналізації значно ускладнене.
"Третє, на що хотів би звернути увагу, - ухил доріг. Якщо правильно зроблений ухил доріг, це сприятиме тому, що вода швидко сходитиме", - зазначив Сергієнко.
Крім того, є й четверий, непереборний, фактор засмічення зливів - природний.
"Якщо дуже велика кількість опадів, каналізація не впорається. Потрібен деякий час, щоб вода зійшла", - додав експерт.
Він висловив сподівання, що проведення капітальних ремонтів на дорогах у столиці триватиме, і проблема поступово зникатиме.
"Із 1666 км доріг (за останні кілька років - ред.) відремонтовано максимум до 500 км. Крім того, є те, за що Київавтодор не відповідає, - прибудинкові території. За них відповідає житлово-експлуатаційна організація", - зазначив експерт.
Як повідомлялося, вчора, 23 липня, у результаті сильної зливи у Києві повністю затопило вулицю у районі станції метро Лівобережна. Транспорт не мав змоги проїхати під мостом станції метро по вулиці Шептицького, оскільки рівень води був зависоким.