У травні в столиці демонтували 1516 незаконних рекламних конструкцій - КМДА

У травні в столиці демонтували 1516 незаконних рекламних конструкцій - КМДА

582
Ukrinform
У Києві впродовж травня демонтовано 1516 незаконних рекламних засобів (РЗ), серед яких 968 одиниць демонтували їхні власники.

Про це повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.

Так, згідно з інформацією КМДА, демонтовано 311 рекламних банерів; 339 вивісок; 17 електронних табло; 10 конструкцій на даху; 175 кронштейнів; 78 лайтпостерів, що стоять окремо; 5 лайпостерів на фасаді; 8 рекламних прапорів та прапорців; 199 тимчасових виносних спеціальних конструкцій; 50 тумб, що стоять окремо; 4 одиниці транспорту; 247 холдерів; 9 щитів на фасаді; 64 щитів, що стоять окремо.

«Позитивна тенденція продовжується – власники рекламних засобів стають більш відповідальними, і ми це бачимо зі статистики: кількість демонтованих ними конструкцій зростає. Також окремо хотів би зауважити, що продовжується демонтаж так званих брендмобілів. Наразі їх у межах міста залишилось близько 10, при тому, що ще нещодавно було близько 200 таких «тачанок». І нагадаю, що вже до кінця року кількість саме реклами «на ногах» – наземної, зменшиться до 4390 одиниць. Тож ми рухаємось далі на зло ворогам та на радість друзям. І окрема вдячність соціально відповідальному бізнесу. Гарному Києву бути», – прокоментував заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Читайте також: Купальний сезон 2018: де в Києві безпечно зануритися. Інфографіка

Як повідомлялося, нові Правила розміщення рекламних засобів у Києві (стосуються всіх типів реклами, у тому числі й фасадної) уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри. Кількість нульових зон, де реклама заборонена зовсім, теж збільшена.

Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідам та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

Серед іншого збільшено кількість нульових зон, де взагалі розміщення будь-яких РЗ заборонено. Також правила включають уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Наприклад, під табу потрапили такі типи РЗ, як перетяжки над дорогами.

За прогнозами КМДА, завдяки впровадженню і реалізації Схеми розміщення наземних рекламних засобів (стосуються винятково наземної реклами), кількість наземних рекламних засобів зменшиться до 4390 одиниць на всю територію Києва, при тому що нині у місті нараховується понад 7000 наземних конструкцій.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-