Для киян запрацювала “гаряча лінія” із питань захисту прав споживачів - 14.03.2018 20:14 — Новини Укрінформ
Для киян запрацювала “гаряча лінія” із питань захисту прав споживачів

Для киян запрацювала “гаряча лінія” із питань захисту прав споживачів

2575
Ukrinform
У Контактному центрі Києва 1551 почали надавати консультації із питань захисту прав споживачів.

Про це повідомляється на сайті Київської міської державної адміністрації.

“У Контактному центрі міста Києва 1551 розпочато надання консультацій із питань захисту прав споживачів. Алгоритм приймання звернень від громадян розробив Департамент промисловості та розвитку підприємництва та КБУ "Контактний центр міста Києва", - йдеться в тексті.

У КМДА зазначили, що інформування громадян щодо їхніх гарантованих законом споживчих прав не дасть можливості недоброчесним підприємцям заробити на необізнаності своїх покупців.

Крім того, такі консультації сприятимуть здоровій конкуренції на ринку надання послуг та у торговельних мережах, вважає столична влада.

Читайте також: Киян попереджають, що можуть відключити гарячу воду

У повідомленні наголошується, що споживач може звернутися на «гарячу лінію», щоб дізнатися, як повернути  неякісний товар, як діяти, коли його обважили, коли йому відмовили у видачі чеку, неякісно надали побутові послуги, незадовільно відремонтували побутову техніку.

Інформаційно-консультаційна лінія працює цілодобово, включно зі святковими та вихідними днями.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>