Літак до Хургади з ночі затримується в "Борисполі"
Про це в коментарі журналісту Укрінформу повідомили в call-центрі авіакомпанії YanAir.
«Уночі виникла технічна проблема з судном. Літак вже поміняли. Але там, де наразі знаходиться новий літак, зараз дуже багато снігу. Згідно з нормами не можна приймати на посадку літак на засніженому пероні», - зазначили у call-центрі.
За словами представника авіакомпанії YanAir, прогнозується, що нове судно здійснить виліт з "Борисполя" о 12:00-12:30.
«Це пов'язано з необхідністю розчистки засніженої території стоянки аеропорту», - зазначив представник.
В YanAir також повідомили, що пасажирам одноразово було надано воду та бутерброди, також пообіцяли харчування під час польоту.
Водночас, як розповіла Укрінформу одна з пасажирок затриманого рейсу, ситуація в аеропорту напружена.
«Люди нервують, дуже багато дітей, багато хворіють, але ліки в багажі, і взяти їх неможливо. Двічі з'явився представник авіакомпанії, пообіцявши, що сьогодні люди будуть відправлені, щоразу переносячи рейс на годину», - зазначила пасажирка.
За її словами, пізніше представник авіакомпанії «просто втік».
Як розповіли журналісту Укрінформу, згодом вийшла представник аеропорту, яка представилася "керуючою терміналу D" , і заявила, що «аеропорт не має впливу на перевізників, і не відповідає за їхні дії», назвавши «Бориспіль» «лише майданчиком, який здається в оренду».
Як відомо, рейс 5021 авіакомпанії YanAir з «Борисполя» мав вилетіти до міста Хургада о 3:05.
Як повідомляв Укрінформ, міжнародний аеропорт «Бориспіль» та міжнародний аеропорт «Київ» працюють у штатному режимі, однак внутрішні рейси скасовуються через негоду в Україні.