Майже третину пробок у Києві можна "ліквідувати" - експерт
Таку думку під час прес-конференції заявив екс-заступник міністра інфраструктури, експерт у сфері транспорту Олександр Кава сьогодні, 7 вересня, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Хотілося б, щоб міська влада проводила не просто капітальний ремонт, а все-таки робила акцент на реконструкції, оскільки реконструкція дозволяє змінювати геометрію, робити дороги більш безпечними, там, де треба - розширювати проїжджу частину, де треба - звужувати її, а також приділити увагу реорганізації руху на перехрестях", - сказав Кава.
За словами експерта, у столиці близько третини регулярних пробок вирішить правильна організація руху на перехрестях.
"У Києві близько 30% регулярних пробок можна було б вирішити просто шляхом реорганізації руху на окремих перехрестях, які і створюють ті звуження, через які частенько кияни і гості столиці щодня втрачають десятки тисяч годин робочого часу", - пояснив експерт.
Зокрема, необхідно розв'язати проблему з режимами роботи сфітлофора на деяких перехрестях, а також необхідно влаштовувати додатковий перехід на швидкісні смуги для розгону і гальмування та розподіляти на перехрестя потоки різних напрямків.
Він підкреслив також необхідність дворівневих розв'язок, процес із спорудженням яких довго гальмувався.
Кава відзначив, що у столиці майже усі інформаційно-вказівні знаки тільки відволікають увагу водія.
"Також має бути коректне розташування інформаційно-вказівних знаків. На жаль, наразі у Києві, напевно, 95% інформаційно-вказівних знаків нераціональні для водіїв, вони просто завантажують їх непотрібною інформацією замість того, щоб орієнтувати їх займати правильну смугу для виконання маневрів", - резюмує експерт.