Контактний центр «1551» торік отримав 2,5 мільйона звернень киян
Про це під час презентації нових інформаційних технологій, які працюють у Контактному центрі Києва, розповів мер Києва Віталій Кличко, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Ми повинні проваджувати найсучасніші технології, ІТ-технології, розвиваємо систему Smart City, впроваджуємо ці сучасні технології в Контактному центрі. Результат цього, що 2,5 млн мешканців Києва звернулися до Контактного центру тільки в минулому році", - сказав Кличко.
Він зазначив, що до Контактного центру можна зателефонувати безкоштовно за коротким номером 1551 з мобільного телефону. За словами мера, у столиці також запроваджуються додаткові сервіси, такі як "Інформування киян", "Пошук загублених речей", інформаційно-довідковий ресурс "База знань".
Він зауважив, що щороку кількість звернень від мешканців міста до Контактного центру збільшується.
Зокрема, за добу до центру надходить близько 4-ох тисяч звернень, а у пікові дні їхня кількість може збільшуватися вдвічі. Контактний центр Києва працює цілодобово і приймає від мешканців міста скарги та пропозиції з метою поліпшення надання послуг та сервісів у столиці.