Контактний центр «1551» торік отримав 2,5 мільйона звернень киян

Контактний центр «1551» торік отримав 2,5 мільйона звернень киян

Укрінформ
За минулий рік до Контактного центру міста Києва 1551 звернулося 2,5 млн мешканців Києва.

Про це під час презентації нових інформаційних технологій, які працюють у Контактному центрі Києва, розповів мер Києва Віталій Кличко, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Ми повинні проваджувати найсучасніші технології, ІТ-технології, розвиваємо систему Smart City, впроваджуємо ці сучасні технології в Контактному центрі. Результат цього, що 2,5 млн мешканців Києва звернулися до Контактного центру тільки в минулому році", - сказав Кличко.

Він зазначив, що до Контактного центру можна зателефонувати безкоштовно за коротким номером 1551 з мобільного телефону. За словами мера, у столиці також запроваджуються додаткові сервіси, такі як "Інформування киян", "Пошук загублених речей", інформаційно-довідковий ресурс "База знань".

Він зауважив, що щороку кількість звернень від мешканців міста до Контактного центру збільшується.

Зокрема, за добу до центру надходить близько 4-ох тисяч звернень, а у пікові дні їхня кількість може збільшуватися вдвічі. Контактний центр Києва працює цілодобово і приймає від мешканців міста скарги та пропозиції з метою поліпшення надання послуг та сервісів у столиці.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-