Київводоканал відкрив сервісний центр в Оболонському районі
Про це повідомили у "Київводоканалі".
"У новому Центрі втілено найкращі європейські та світові стандарти обслуговування: робота за принципом "єдиного вікна", відсутність окремих кабінетів – "open space", привітний та професійний персонал", - йдеться у повідомленні.
Тут клієнти можуть отримати повний спектр послуг і фахову консультацію з питань розрахунків за холодну воду і каналізацію, укладення договору, опломбування, повірки квартирних приладів обліку.
Наразі відкриті шість віконець, де оператори надають якісну, кваліфіковану допомогу. Найближчим часом їх кількість буде збільшено до 10.
Центр працює у тестовому режимі з 20 грудня, а отже перші клієнти вже встигли випробувати його сервіс. Графік роботи: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00.